Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 http://cattalie.blogg.no/1338819367_tatt_meg_en_stund__te.html Sterkt av henne å legge ut disse bildene. Synes så synd på henne, tenk å bli minnet på det helt grusomme hver gang hun ser sin egen kropp. Søsteren hennes døde på Utøya, så det er jo sikkert minner om det også. Sterk jente!
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Ja det er ikke annet å si enn at hun er tøff. Huff så grusomt
Lille blomsten Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Sterk jente uten tvil!! Men samtidig så forstår jeg hvorfor hun vil legge ut bildene.. Som på en måte skal forberede "oss" på hvordan kroppen hennes ser ut. For igjen å kanskje slippe alle intense blikkene... Håper folk forstår at det vil være ubehagelig og lar henne slippe mest mulig!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes hun er vakker, jeg. De arrene viser hvem hun er og hva hun har vært gjennom, og gjør henne etter min mening enda vakrere.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Arrene viser definnetivt hvor sterk hun er. Akuratt lest historien hennes om hennes opplevelse av utøya hendelsen. Og klarer nesten ikke stoppe å gråte.. Alle som opplevde dette er ubeskrivelig sterke mennesker, og uansett hvilke merke de har på seg etter det, om det er psykisk eller fysisk, så håper jeg virkerlig de vet hvor sterke de er!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er enig, hun er vakker. Men for en vond historie som er tatovert på kroppen hennes! HI
Gjest Heartbroken Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Styrken og motet til ungdommene som overlevde imponerer stort! Det er grusomt og tragisk med alle som døde, men det er også grusomt å vite om alle de unge som starter voksenlivet sitt med store traumer, både på kropp og sjel! De må lære seg å leve med minner ingen andre kan forestille seg omfanget av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå