Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har blitt 35 år og mamma til 2 stk. Nå driver jeg og tenker på å skifte beite på jobbmarkedet. Har tenkt veldig på å jobbe i bhg. Men da spørs det om hvilken utdanning jeg evt skal velge eller om det er greit å få seg jobb uten utdanning innefor det faget? Hva tenker dere om drømmejobben? Og er det noen som jobber i bhg her?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Evt kunne jeg tenkt meg å jobbe på SFO
petite fleur Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jeg drømmer om å sitte på kontor, saksbehandling eller arkivering. Drømmer om å snakke med voksne, delta på møter og kanskje reise litt i jobben på seminarer og kurs. Flexitid og felles lunsj med mine kolleger. Jeg jobber i barnehage
petite fleur Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Forresten, hvis du vil jobbe i bhg anbefaler jeg å utdanne deg til førskolelærer. Assistentlønn er ikke mye å rope hurra for
Silly80 Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Min drøm er å eie min egen gård. Ha stall og utegang for hester, og kun leve av å drive stall pluss å drive som dyretolk og hesteterapaut
kråkemamma Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Ønsker egen gård med noen dyr, høner, hester, gris, geiter. Dyrke grønnsaker, frukt, bær, Ha en liten gårdsbutikk/ kafe med egenprodusert mat. Må nok vinne noen ganger i Lotto før den tid. Men lov å drømme
Sylteflesk Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Oversetter, hvis det hadde vært anstendig betalt. Eller reisebokforfatter.
Gjest yrild Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har drømmejobben synes jeg! Er utdannet sanger og jobber som det i tillegg til å undervise i sang og dirigere kor! Gøy, gøy, gøy :-)
geitemarken Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har lyst å drive min egen kafé. Med hjemme lagede kaker og kaffe og te i alle varianter. I tillegg skulle jeg ha hatt en liten butikk/landhandel ved siden av med lokale produkter. Tror drømmen uansett er å starte for seg selv og få det til å gå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Maskinarbeider. Har jobben også, men har ikke helse til den Andre valg er kontorarbeider av et eller annet slag.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har lyst å drive min egen kafé. Med hjemme lagede kaker og kaffe og te i alle varianter. I tillegg skulle jeg ha hatt en liten butikk/landhandel ved siden av med lokale produkter. Tror drømmen uansett er å starte for seg selv og få det til å gå. Jeg også
Zupermam Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 jeg hadde villet drevet en liten søt butikk, med en liten kakedisk, og søte barneklær.... og selvfølgelig masse koselig kunder og kjempegod inntjening...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 jeg er førskolelærer og elsker jobben min! Den er variert, med litt kontorarbeid, mye tid med flotte barn, ute/inne, på tur osv Jeg møter masse flotte mennesker, både barn og foreldre, og har kjekke kollegaer
Eva_81 Skrevet 6. juni 2012 #14 Skrevet 6. juni 2012 Rådgiver i et departement! Men bor dessverre på Vestlandet. Lite departementer her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå