Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Fikk brev fra NAV om jeg kunne søke forhøyet bidragsforskudd så da søkte jeg og i dag fikk jeg svar på at søknaden var mottatt, behandlet og innvilget. Jeg sendte søknaden den 26.mai og svarbrevet var datert 1.juni. DET må være rekord
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Det var jaggu ikke dårlig! Jeg fikk samme brev fra NAV, sendte søknad, fikk beskjed etter 4 uker at søknaden var avslått... Logisk ja.. Hehehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Godt at det finnes positive historier til å veie opp for alt det negative som sagt om nav Og flott for deg
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 jeg har også fått brav,sendt inn opplysniner-resultat 1500,- mindre i mnd;Omen det gikk fort da:)Det er standard som sendes ut-så man br lese regelverket og se på satser selv så ser man om man kan få!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Man må passe på å rose NAV også når de gjør noe som er bra Jeg er student så jeg har ikke så mye inntekt. Sikkert derfor jeg fikk brevet og så fikk jeg også etterbetalt fra 1.mai. NAV er skikkelig i godhumøret for tiden HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 jeg har også fått brav,sendt inn opplysniner-resultat 1500,- mindre i mnd;Omen det gikk fort da:)Det er standard som sendes ut-så man br lese regelverket og se på satser selv så ser man om man kan få! Oops! Så mye mindre. Det var kjipt:( Fikk litt over 300,- mer. Er glad for det og skal ikke klage. HI
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Fikk også samme brevet.. men gjorde ikke noe mer med det etter samtale med dem Men godt det er noe positivt om de, for jeg har minimalt med pene ord og si når det gjelder nav.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Så bra Fikk også satt den opp da jeg begynte å studere. Litt lengre behandlingstid, men ikke noe å klage på
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Så bra :-) NAV fortjener også ros for arbeidet de gjør. Alt for mye negativ oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Så bra :-) NAV fortjener også ros for arbeidet de gjør. Alt for mye negativ oppmerksomhet. Helt enig! Hadde det ikke vært for NAV, så hadde ikke jeg hatt fast jobb i dag. De hjalp meg med utdannelse, og penger mens jeg studererte. Så en stor takk til NAV
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Hiver meg på skryte-linja til NAV, de har hjulpet meg masse Flinke og imøtekommende saksbehandlere.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Søkte engangsstønad 10 desember 2010, fikk beskjed om at det kunne ta opp til 8 uker å få svar (leverte i skranka). 13 desember var saken behandlet, 14 desember hadde jeg pengene på konto
Juli-babypåvei Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 6. februar 2012 ble jeg sykemeldt fra ekstravakter. Lite visste jeg om at det skulle ta 4 mnd før jeg fikk pengene. Ble sykemeldt fra vikariatet i slutten av april. Fikk lønn i dag 4/6....... og da har de klart og trekke skatt fra del 2 å skattekortet, dvs 36 %. Deilig med lite penger når en har gått med redusert lønn hele våren.... Har fått brev om at foreldrepengene er innvilget med riktig lønn, så da får vi se hvordan det går.. Alltid spennende med NAV!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Fikk brev fra NAV om jeg kunne søke forhøyet bidragsforskudd så da søkte jeg og i dag fikk jeg svar på at søknaden var mottatt, behandlet og innvilget. Jeg sendte søknaden den 26.mai og svarbrevet var datert 1.juni. DET må være rekord Jeg fikk bare brev om at de hadde gått gjennom saken min og satt opp jeg, trengte ikke søke en gang Så der slo jeg deg gitt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå