Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Men finner ikke ut hva jeg vil ha Hva ville du kjøpt på e-bay nå?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Toms sko Converse sko Diverse stoffer til å sy noe fint av
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Å! Ebay er jo sÅ morsomt! FÅr jo sÅ mye for pengene! - Ringer (pleier Å kjøpe adjustable rings, da jeg ikke er helt sikker pÅ str) - Halskjeder - Arts and crafts (stoff, studs til sko, shortser osv) - HÅr ruller (soft foam bendy rollers), hÅrstrikker, spenner, hÅrbøyler osv. - Sko - Klær - Leppestifter, lipglosser (masse fint og billig) - klokker, armbÅnd Var bare noe jeg kom pÅ i farta! men alt er jo billigere pÅ ebay, kan bruke sÅ utrolig mange timer bare pÅ Å surfe seg frem til fine ting! Man blir flinkere Å flinkere til Å søke seg frem! Trygt er det ogsÅ, har aldri hatt noe problem med Å handle derfra, og jeg har handlet myyye! Tips: spør om de kan skrive "gift" pÅ pakken om verdien overstiger 200kr, da slipper du toll (de fleste gjør dette for deg). Lykke til med jakten !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå