Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Har så lavt blodtrykk, og fått tips om å spise lakris for å få det opp. Er det slik at det vil øke med en gang? Eller må man spise lakris over tid for at det skal ha effekt?
Lettie Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Vet ikke, men kaffe og farris/bris vil også hjelpe!
desember gutt + oktober tulle Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 spise over lengere periode, jeg slet masse med dette under siste svangerskapet å fikk beskjed om at jeg kunne proppe i meg så mye lakris jeg bare orket å fikk også beskjed om å drikke maaaaasse farris/bris
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Ok, for jeg har spist masse lakris i tre dager nå, men merker ingen forskjell på BT. Så da vil virkningen kanskje komme? Syns lakris er ganske ekkelt, og har ikke lyst å proppe i meg om det ikke virker. hi
Lettie Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Mye bedre å drikke bris da.. Jeg hadde lavt blodtrykk pga graviditet, tok noen uker før det normaliserte seg.
TPK Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Hvorfor hjelper Farris på lavt BT? Jeg er veldig glad i Farris og Bris, men bør vel begrense meg da... Har normalt BT, men vil jo ikke at det skal øke.
Lettie Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Vet ikke, fikk beskjed av legen å drikke det (evt vann med salt i) for å få opp BT. Endret 4. juni 2012 av Lettie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå