Mamma til snart 4 Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har/er alenemor til mine barn. Bor for tiden hjemme hos min mor, bygger nytt hus, szmmen med ny type. Vi bor ikke ilag osv, men venter nå felles barn i august. Var hos NAV, skrev ett brev om å avslutte overgangsrønad siden jeg venter barn med ny mann, vil lun ha ut Juli så skal det stoppes. Nå fikk jeg brev fra NAV at jeg må sende med termin brekreftelse, navn og person nr på ny samboer stod det, gjør jeg ikke det innen 14 dager kan det hende avslag av saken stod det!!! Hæ, hR NAV noe med dette, er jo ikke foreldrepenger jeg søker om??!! Må da kunne avslutte noe med dem uten å sende inn dette?? Kjenner jeg koker, nå har nav ikke gjort annen enn å gjøre ting vanskligere for meg, med feil utbetalinger sim jeg får svi!! Er lei av å soringe til mitt lokale nav kontor!!!
Mamma til snart 4 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2012 Off, masse skrive feil med Iphonen ser eg
Gjest -ia- Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Kan nesten ikke tro annet enn at de har sendt ut feil standardbrev til deg...(?) Du får ringe de å høre.
Mamma til snart 4 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2012 Får ta turen bort imårå uansett så skal det avsluttes, de får ingenting av info av mg før jeg selv søker om foreldrepenger;) off har så nav opp i halsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå