Gå til innhold

Mamma,har du baby i magen..?


frkpus

Anbefalte innlegg

..Var spørsmålet jeg fikk i går fra sønnen på snart 7.

Ja, magen er større.. Til og med når jeg trekker inn magen så vises det.

Ifølge mens beregningene er jeg akkurat 5 uker i dag, men tok en clear blue med ukesindikator i dag og den va 3+ (5+) og det er det siste den viser. Viser ikke lengere enn det.

 

Forrige mnd fikk jeg sånne "nupper" rundt brystvorta, å har de enda. Dette fikk jeg i forrige svangerskap også men nå fikk jeg jo mensen etterpå.

Kan det være at jeg var gravid sist jeg hadde mensen?

 

Luuuurer fælt her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snodig det der.

For sist når jeg var gravid var sønnen min på 3 veldig opptatt av magen og lurte på om jeg hadde baby der. Tenkte at det hadde noe med at mange i barnehagen hadde fått småsøsken.

Men i går lå han oppå meg å hvila etter barnehagen og klapper meg på magen og sier: Mamma, er det baby i magen?

Jeg fant det ut på torsdag selv, så da begynte jeg nå virkelig å lure. Og tror nok ikke han har sett det på noe oppblåsthet eller noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små får inn mye mer enn vi voksne vet dere;) De er ikke så dom, å aner ofte at man er gravid før man selv vet det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt litt babyprat hjemme før, men bare at han ønsker seg baby osv. Men nå for noen dager siden sier han: Mamma, hva skal vi kalle babyen? Hvilken baby, spør jeg da. H: Den som vi skal føde snart :)

Og jeg har fått høre at jeg må kle godt på babyen når den kommer, og at han skal løfte babyen osv.

Sønnen min er 4 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Sjeroks ;) Barn får inn utrolig mye.

 

Jeg husker jeg nettopp hadde fått vite at jeg var gravid, kun 8 uker på vei. Hadde på meg en luftig tunika, så jeg var uten former. Den lille oppblåstheten min kunne ingen se.

 

Så var jeg ute på Senja en tur, og det står et barn vedsiden av meg sammen med sin mor. Så ser han lenge på meg, stort sett på mageområdet, snur han seg til moren og sier " Mamma, jeg kan ikke se babyen jeg!" Da var jeg virkelig forundret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...