Gå til innhold

åssen rengjører dere dobørsten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg har gjort nr 2, så bruker jeg dobørsten i do for å få det vekk.

men bæsjen setter seg liksom fast på dobørsten.

uansett hvor mye jeg putter den i do :P

åssen gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder den under strålen når jeg skyller ned. Så kjøper jeg ny 3-4 ganger i året.

Skrevet

haha, det lurer jeg også på. Men jeg pleier bare å kjøpe nye børster når de brukte ser "bedritne" ut. koster bare 19.90!

Skrevet

Jeg tar litt papir oppå bæsjen og tørker det bort ved hjelp av børsten.

Ellers ha jeg klorvatn i beholderen til børsten.

Og kjøper de billige som kan byttes ut med jevne mellomrom.

Skrevet

Bytter ca hver 2-3 mnd. IKEA har de til 10kr så har endel i skapet, Hehe. Ellers så bare holder jeg den under strålende når jeg trekker ned hvis det skulle være noe på den.

Skrevet

Jeg rengjør den ikke, jeg kaster den annenhver/ hver 3. Mnd og erstatter den med en ny. Koster 8 kr på IKEA og kjøper sikkert 6-7 stk hver gang jeg er der.

Skrevet

jeg tar den med tennene jeg...

Skrevet

Kaster den når den er ekkel ;)

Skrevet

Kaster den også når den er ekkel. Må kjøpe ny neste gang jeg er på ikea kom jeg på nå :)

Skrevet

Som de fleste andre tydeligvis. Kaster og kjøper ny.

Skrevet

kaster og kjøper ny her og..

Skrevet

Jeg holder den under vannstrålen når jeg skyller ned, og så fyller jeg doskåla med klorin innimellom og lar dobørsta stå i en time eller to oppi der. Bytter ca en gang i året.

Skrevet

Kjører den en runde i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Jeg også :)

Skrevet

Jeg også smile.png

Dere kødder nå, ikke sant??? :blelittkvalm:

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Haha håper dere med oppvaskmaskina kødder! Ugh :S

Skifter den med jevne mellomrom som alle sier her. Men har jeg ikke ny og synes den begynner å bli guffen så setter jeg den i dusjen og fyller jeg klorvann i koppen den står i, og putter børste nedi, så får den stå slik ganske lenge.

Skrevet

Håper virkelig ikke folk tar den i oppvaskmaskina på ordentlig. :P

Jeg holder den i strålen når jeg dusjer ned og bytter jevnlig. :)

Skrevet

Klorinmetoden her og, lar den stå noen timer i sterk klorløsning. Den blir så fin og hvit atte. Har ikke byttet på ett år.

Skrevet

Klorinmetoden her og, lar den stå noen timer i sterk klorløsning. Den blir så fin og hvit atte. Har ikke byttet på ett år.

Skrevet

Jada, dobørsten må jo være ren som gull, lixm... Hva gjør dere på nede i doskåla dere som er hyperrensere når det kommer til den kosten, og ikke minst - hva bruker dere dobørsten til utenom i doskåla?

Skrevet

Neida har den ikke i oppvaskmaskinen... men jobbet i en gang i en butikk der vi solgte litt eksklusive og dyre ting til hus og hjem. Overhørte en samtale mellom to litt eldre og veldig fine fruer. Den enes stod med en dobørste til 600 kr. i hånden. og de pratet om hvordan de skulle få dobørstene til "vare" så lenge som mulig... (til en pris på 600 kr. skjønner jeg jo at det var litt om å gjøre å ha den lengre enn 2-3 mnd...)

Da sier den andre damen: Men jeg pleier bare putte den i oppvask maskinen en runde så er den jo alltid så fin som ny etterpå!

Jeg trodde jeg skulle dævve...

Skrevet

Jeg har sånn holder fra IKEA, bytter ut børsen i den 4 ganger i året eller noe. Koster 10 kr pr stk eller noe

Skrevet

blander dere klorin med vann da?

evt. hvor mye?

hi

Skrevet

Jeg jobbet en periode som hjemmehjelp og av de jeg vasket hos var det mange som hadde klorin i koppen evt andre "dorenseprodukter". Jeg syns det var eklere enn noe, spesielt å måtte bytte ut vannet i koppen.

Jeg kaster dem når de blir ekle. Nå har vi noen dyrere som jeg syns det er kjedelig å kaste etter kort tid, men det går an å bytte ut selve "dodelen" av den, så det gjør jeg innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...