Gå til innhold

Fy filler'n, ble god middag idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wok med nakkekoteletter i terninger, ris og sweet chili over.. :)

Hva har dere hatt/ skal ha til middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blomkål, gulrøtter, bacon og pølsebiter.

Skrevet

Det eneste jeg har eti i dag er kyllingsalat.

Skrevet

Laksefilet, fullkornspasta med litt lett kesam, ruccolasalat og tomat. Slett ikke verst. Takk for tipset, HI. Bør kanskje testes :-)

Skrevet

Rester etter grillselskapet fra i går, så det blir litt sånn ymse kjøtt og salat.

Skrevet

Lasagnerester fra lørdag :D Den var så god at jeg har gledet meg siden lørdag også :P

Skrevet

Laksefilet, fullkornspasta med litt lett kesam, ruccolasalat og tomat. Slett ikke verst. Takk for tipset, HI. Bør kanskje testes :-)

Absolutt :D Spar/eurospar har nakkekoteletter for 30 kr per kilo. Er på utkikk etter middagstips for resten av uka, så kjekt å se hva dere andre spiser :)

Skrevet

Luksusris.

Skrevet

Deilig hjemmelaget vegetar chilly/bønnestuing, hjemmelaget guacmole, tortillas, salsa, nachos, osv mmmmmmMexicansk med andre ord :) yumyum :)

Skrevet

Lavkarbo lasagne, veldig godt:) hilsen den evige slanker!! Blæ...

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg tør så vidt svare her,i dag ble det kokt makaroni og bacon.Vi hadde mais og salat til.

Jenta mi skulle i bursdag til klokka 17,da måtte middagen være rask.

Men jenta mi var veldig fornøyd hun med middagen.

Skrevet

Her blir det den etterhvert vanlige hurtigmiddagen vår, laks med ris og sweet chili saus. Kjenner lukta av løkringer også, så dette blir rart...

Skrevet

Vi hadde bare 1,5 time på oss (før fotball trening) til å lage middag og spise, så det ble noe veldig lett å lage. Kyllinglår med kyllingsaus, ris og brokkoli. Ble godt. Gutten slukte brokkolien. Han syns det er så gøy å spise noe som ligner på trær.

Skrevet

HEr ble det kyllingpølse med grove pølsebrød. Ikke veldig originalt, men det duger en gang i blant.

Skrevet

Entrecotè, ris og dressing..

Skrevet

Her blir det kylling tandori med nanbrød;) Enkelt og greit i dag ;)

Skrevet

Pappas seibiff med løk, potet og rømme. Var så godt at jeg forspiste meg fullstendig. Nam!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Mm her ble det hjemmelaget fiskegrateng, glutenfri og melkefri godt for mor og barn, salat ved siden av :)

Nå er jeg søtsugen... Tror det blir smoothie ..

Skrevet

Grillede nakkekoteletter, poteter og woket champignon, løk, asparges. Var veldig godt :)

Skrevet

Her ble det karbonader i hjemmelaget brunsaus (liker ikke pose), kokt potet og kokt gulerot, samt hodekålsstuing.

Skrevet

Pastasalat. MED cola til, faktisk :)

Mmmmm....

Skrevet

Flesk, poteter og kålrabi stappe! :-)

Mannens ønske ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...