Gå til innhold

Nyfødtfotografering Oslo-området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en flink fotograf å anbefale? Har sett litt på Drømmefabrikken, men 1600 for fotografering og 5000 for 5 bilder var kanskje litt dyrt, eller? Er det noen som har god erfaring med noen nærmere Oslo og som kanskje er litt rimeligere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studio Vest er veldig flinke. De har egen blogg så bare å se på den og se hva du synes. Har brukt de til bryllupsfotografering selv og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Tusen takk for tips :) De så absolutt ut som et godt alternativ, og ligger jo nesten rett rundt hjørnet i tillegg :)

Noen flere som har gode forslag?

HI

Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale Mona Lisa Transeth. Synes hun tar utrolig flotte bilder innenfor alle kategorier. Her er en link til bilder hun har tatt av en et par med deres nyfødte barn. =)

http://www.monalisat.no/2012/03/babyfotografering-tilde/

Flere bilder med barn/familie-tema:

http://www.monalisat.no/tag/familiefotografering-2/

Det ligger generelt utrolig mange flotte bilder ute på siden hennes. =)

Skrevet

Noen som har en flink fotograf å anbefale? Har sett litt på Drømmefabrikken, men 1600 for fotografering og 5000 for 5 bilder var kanskje litt dyrt, eller? Er det noen som har god erfaring med noen nærmere Oslo og som kanskje er litt rimeligere? :)

Jeg vil anbefale Fotografix Studios i Heggedal. Lisa Røstøen er fantastisk flink!! Vi er SÅÅÅ fornøyde med både gravidbilder og nyfødtbilder. Hun er spesialist på nyfødtfotografering!! Sjekk ut hjemmesiden hennes el Facebook.

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips dere :) Nå ble det plutselig veldig vanskelig å velge. Med termin rett rundt hjørnet spørs det vel om jeg er litt sent ute med å bestille også...Får ta en ringerunde! Hva skulle man gjort uten forumet på barnimagen.com? :) :)

HI

Skrevet

Enig med hun som anbefaler fotografix studios :)

Skrevet

Vi har fått anbefalt fotograf Bjervig! Noen som har vært hos henne?

Skrevet

Vi har fått anbefalt fotograf Bjervig! Noen som har vært hos henne?

Hvis du tenker på Bjervig i Tønsberg, så JAAAA - Hun er super flink!!! Hadde akkurat tenkt til å foreslå henne.

https://www.facebook.com/Fotografbjervig

Skrevet

Tusen takk for de siste tipsene også. Ble mye å velge mellom her! Du som anbefalte Anne Tove Ørke, vet du ca pris der? Sto ikke på hjemmesiden.

:)

HI

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Vil absolutt anbefale jojo studio på Hasle, rett ved Carl Berner. Jeg og familien fikk utrolig mange flotte bilder etter fotograferingen, og det var så greit å kunne få se gjennom bildene hjemme i fred og ro. Vår lille var litt vanskelig, men fotografen var veldig dyktig til å få oppmerksomheten hennes og humøret opp. Prisene var også veldig overkommelige, tror vi betalte 1900,- for en CD med 10 høyoppløselige bilder. 

www.jojostudio.no

Endret av Ane_lys

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...