Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 fikk mensen 17 mai og startet på p-pillene igjen (måtte slutte pga operasjon) hadde vanlig mens til og begynne med men blødde ganske lenge. pleier og blø 4-5 dager men nå blødde jeg 8 dager. etter det har jeg blødd av og på hele tiden. ikke vanlig mens, men lyse rosa eller brun rødt. og nå har bekkenet mitt begynt og tulle, hva fader er det som skjer??? jeg har brukt disse p-pillene før (cerazette) og aldri hatt prøblemer.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Jeg går på cerazette og blødde leeenge når jeg begynte på dem.. kanskje det bare er det som skjer hos deg og? Nå har jeg derimot ikke hatt mensen på ca 2 år
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jeg blødde også av og på i flere mnd da jeg begynte med Cerazette, men så stoppet det opp og hadde ingen mens til jeg sluttet på de. Fornøyd med de pillene når det endelig gikk seg til.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Blødde 5 mndr før jeg kasta inn håndkle og bytta piller. Makan til tullepiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå