Gå til innhold

Ultralyd tråd;)


1h11h1

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ultralyd om 2 uker:)) den 18 juni på Volvat, da er jeg 7+1 ! Dette blir spennende. Noen andre som skal ha tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får jevnlig ul (hver eller annenhver uke) hele første tri, så ukentlig ul ca uke 15-25. Sist hadde jeg også vekstestimering ca uke 32 og 36 (i tillegg til en privat 3D...). Så får nok hilst masse på den lille om h*n velger å bli... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd i uke 26 når jeg er litt over 7 uker på vei, pga at jeg dette er prøverør. Så jeg gleder meg veldig til det, venter bare på brev fra st olavs om eksakt dato! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å dra på tidlig UL, men samboeren har veldig lyst! :) så da må vi bare somle oss til å bestille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir så spennende!! Jeg skal på Volvat, har gått der fast og de er kjempe flinke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvor jeg skal bestille, egentlig. Har henvisning fra legen, men må fikse time selv. I drammen/oslo. Vurderer gynekologklinikken i drm, men vil bare til et få av personene der. Er typisk at de ikke har "henvisningstime" når jeg vil, da :)

Endret av tyr82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt klart valgt Volvat i Oslo!! Har gått på gyn klinikken å, men der er jo ultralyd apparatet fra 2 verdenskrig omtrent;) hvertfall hos møyfrid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få UL bare fordi man har lyst? Tror ikke jeg har noen medisinsk grunn til det, men som førstegangs gravid er jeg umåtelig nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vanligvis ikke det da tror jeg ikke, men mange velger å ta en på privatklinikk og betale selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jaggu jeg skal slenge meg på og ta en UL hos privatklinikk en eller annen gang før uke 11 (drar på ferie da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror første ul blir allerede neste uke, men tviler på at de kan se noe særlig enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror første ul blir allerede neste uke, men tviler på at de kan se noe særlig enda da?

Hvor mange uker er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på privatklinikk kan man bestille time bare fordi man har lyst og er nysgjerrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker på vei nå, men tenkte å ta en privat ul når jeg er tilbake fra ferie. Reiser bort i 2 uker i slutten av juni. Jeg har heller ingen medisinsk grunn. Er bare nygjerrig og veldig utålmodig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på privatklinikk kan man bestille time bare fordi man har lyst og er nysgjerrig?

Jepp, så lenge man betaler er det bare å komme der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ele, jeg er bare 4 uker enda. Mulig jeg bare skal dit og få medisin (progesteronstøtte) første gangen? Hvilken lege går du til forresten? Jeg var til Sigrun Kjøtrød (tror jeg hun het).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bells: jeg skal til "Fem jordmødre" på Forus :) har aldri vært der før, men det virket som en trivelig plass med hyggelige damer! Sendte Mail med noen spm og fikk svar rett etterpå. Kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ele, jeg er bare 4 uker enda. Mulig jeg bare skal dit og få medisin (progesteronstøtte) første gangen? Hvilken lege går du til forresten? Jeg var til Sigrun Kjøtrød (tror jeg hun het).

Jeg går på St Olavs og har enda ikke fått samme legen to ganger, så jeg aner ikke! :P Hører du også til der? Det ble på ferskforsøk hos meg, så da slipper jeg mer progesteronstøtte, heldigvis, hater de sakene der! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare et sted man kan bestille privat i Drammen? Vet noen om Kongsberg?

 

Forrige gang jeg var gravid bodde vi i Estland. Der fikk jeg UL som en "vanlig" sjekk i uke 7, 12, 18, 33 husker jeg. Så tror ikke jeg klarer å vente noe særlig lenge denne gangen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...