Gå til innhold

dere med to biler. hvilke to biler har dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha to biler. både mannen og jeg trenger stor plass i bilen.

begge skal bruke bilen til å hente og levere i bhg.

lurer på om vi skal ha to av samme bil eller forskjellige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en superfin stor Ford S-max (7-seter) og en liten Ford Focus. Kjempegode å kjøre begge to. Veldig fornøyd!!! Kjekt å ha en litt mindre bil, når man vet at det blir trangt om parkeringen, eller bare en kort tur til butikken... Vi får barn nr4 nå og har ikke tenkt å bytte biler. :)

Skrevet

Samboeren kjører familiebilen. vw touran. Jeg kjører en sånn coupe eller hva det heter. En mazda. Den er stor den også, ganske godt bagasjerom, men mangler jo høyden til en stasjonsvogn. + det er ikke plass til 3 barnestoler bak i bilen, eller 2 stoler og noe annet enn et tynt barn i midten.

Men det er jo god plass til våre 2 barn da :)

Skrevet

Vi har to VW, en liten snerten Polo, og en stor 8-seters Caravelle. Vi har fire barn, så når alle skal være med må vi ha stor bil. Jeg pleier å å bruke Poloen til daglig, og det er plass til to barneseter i den slik at jeg kan hente i bhg.

Skrevet

Kvifor treng de stor plass i begge bilane, og kor mange barn har de? Me har ein stor familiebil, Ford S-max og ein liten BMW 1. S-maxen brukar me når heile familien skal vere med, den vesle har plass til to bakovervende barnesete, men då er det lite plass i passasjersetet. Eg synes det er greit å ta den vesle bilen når eg skal ut åleine. Den er lettare å finne parkering til, og handleposane fyk ikkje rundt i bagasjerommet når eg handlar daglegvarer.

S-maxen sluker mykje bagasje slik at me kan ta med nesten alt me vil på ferietur, og den er og kjekk til å frakte store ting. I tillegg til at den har ekstra sete slik at me kan ta med feks besteforeldre eller vener til barna.

Så for oss synes eg det er ideellt med ein stor og ein liten bil, men om de har behov for god bagasjeplass i begge bilane pga jobben eller behov for mange barnesete stiller det seg sjølvsagt annleis.

Skrevet

Hei. Vi og ville ha stor plass i begge, og seter til begge barna i begge bilene, så mannen valgte en bmwx5 og jeg en bmwx3, super gode biler og super god plass :)

Skrevet

Kvifor treng de stor plass i begge bilane, og kor mange barn har de? Me har ein stor familiebil, Ford S-max og ein liten BMW 1. S-maxen brukar me når heile familien skal vere med, den vesle har plass til to bakovervende barnesete, men då er det lite plass i passasjersetet. Eg synes det er greit å ta den vesle bilen når eg skal ut åleine. Den er lettare å finne parkering til, og handleposane fyk ikkje rundt i bagasjerommet når eg handlar daglegvarer.

S-maxen sluker mykje bagasje slik at me kan ta med nesten alt me vil på ferietur, og den er og kjekk til å frakte store ting. I tillegg til at den har ekstra sete slik at me kan ta med feks besteforeldre eller vener til barna.

Så for oss synes eg det er ideellt med ein stor og ein liten bil, men om de har behov for god bagasjeplass i begge bilane pga jobben eller behov for mange barnesete stiller det seg sjølvsagt annleis.

vi trenger store biler begge to pga jobb, vi har ikke mange barn. kunn 2 barn. men begge bruker bilsete. for oss er plass viktig. greit å ikke sitte oppå hverandre og. har ofte med min lillesøster ute å kjøre også. hun er ikke lite barn lengre. og trenger dermed sin plass hun og.

Skrevet

vi har en rav 4 og en vw transporter :)

Skrevet

Audi a6 og Mercedes sprinter

Skrevet

vi trenger store biler begge to pga jobb, vi har ikke mange barn. kunn 2 barn. men begge bruker bilsete. for oss er plass viktig. greit å ikke sitte oppå hverandre og. har ofte med min lillesøster ute å kjøre også. hun er ikke lite barn lengre. og trenger dermed sin plass hun og.

Ja de veit jo best kva behov de har, og kva de kan betale :)

Eg er som sagt nøgd med å ha ein stor fleirbruksbil i familien, men slike treng ein sjelden to av. Eg og mannen byter på bilane etter behov (sjølv om ungane kallar det mammabilen og pappabilen) så eg hadde syntes det var litt kjedeleg med to heilt like bilar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...