Gå til innhold

Jeg har testet noe genialt! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tilbud om å være testperson for bursdagiboks.no

Jeg sa ja, og ønsker å anbefale dette videre!

Du skal feire barnebursdag, og må ut å handle papptallerkener, kopper, ballonger... Og så finner du ikke noe som matcher. Kjører fra butikk til butikk.

Her kan du få boksen rett hjem på døra! Med kopper, fat og diverse som man gjerne vil pynte med, og alt matcher!

Jeg testa Hello Kitty boksen, passa veldig bra til min 4 åring :)

www.bursdagiboks.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine bokser, men de var små. Er man flere enn 8 inviterte og må ha flere bokser så blir der rasende dyrt da

Skrevet

Synes boksene var dyre! Har selv bestilt fra helti100 en gang og det var veldig bra. Tror jeg til og med bestilte sukkerbilde til å legge på kaka - sendte inn bilde av guttungen og han hadde seg selv på kaka. Veldig populært!!

Skrevet

Fy, det var dyrt! Leter man litt i butikker, kan man finne det samme til under hundrelappen. Og det innholdet i de boksene, koster vel 30-40kr i usa...

Skrevet

Fy, det var dyrt! Leter man litt i butikker, kan man finne det samme til under hundrelappen. Og det innholdet i de boksene, koster vel 30-40kr i usa...

Forsåvidt enig i at det er litt dyrt, men litt av det geniale er å slippe å kjøre fra butikk til butikk.. Her finner jeg ikke match uansett hvor mange butikker jeg tråler :P

Skrevet

Har aldri trengt å reise fra butikk til butikk.

Hele serie med bursdagsutstyr og ballonger, girlandere +++ kjøper jeg raskt og enkelt på nærmeste nille. Og det til en brøkdel av prisen.

Det bursdagsboks opplegget synes jeg var unødvendig tull. Sorry.

Skrevet

så dyrt!bestiller fra helt i 100 jeg:)fikk kitty pakke til under halve prisen jeg!

Gjest 5 andre
Skrevet

For bare 8 personer var det grisedyrt. Det blir 1200 i utstyr bare for en bursdag. Sist betalte jeg 200 for det samme (minus boksen og sprettballer) da jeg bestilte på nettet.

Skrevet

Forsåvidt enig i at det er litt dyrt, men litt av det geniale er å slippe å kjøre fra butikk til butikk.. Her finner jeg ikke match uansett hvor mange butikker jeg tråler :P

Spørs vel sikkert hvor man bor.. Her har vi feks noe som heter varepiraten, og de har feks hele den serien til 1 åringer, til ca 10-20kr per produkt. Så da får man en del mer for pengene! ;) Jeg har bodd i USA, og har sett mye på sånne produkter der, rart det skal være Så stor forskjell derfra til hit. Der nede koster det jo slikk og ingenting, så blir det importert til norge, så ganger de prisen med 100.

Skrevet

Jeg synes websiden var utrolig fin, veldig proff.

Med begge i full jobb og tre små i barnehage og skole, er dette helt genialt for oss.

Jeg kan velge å stresse rundt fra butikk til butikk, bruke penger på bensin og bompenger, og myebtid, eller slappe av hjemme med barna etter middag, og få varene levert på døren.

Dette er også mye finere produkter enn det de selger på Nillle og andre billigprodukter.

Liker at jeg kan kose meg med kakelaging og ikke mase rundt etter effektene.

Ett av barna prøvde en sånn pinata Ifjor og det var kjempegøy!

:)

Skrevet

Bor i Oslo og her finner du det meste. Har aldri trengt å tråle fra butikk til butikk for å finne matchende bursdagsting. Finner alt i butikken og blir heller ikke blakk av det.

Skrevet

Jeg fikk tilbud om å være testperson for bursdagiboks.no

Jeg sa ja, og ønsker å anbefale dette videre!

Du skal feire barnebursdag, og må ut å handle papptallerkener, kopper, ballonger... Og så finner du ikke noe som matcher. Kjører fra butikk til butikk.

Her kan du få boksen rett hjem på døra! Med kopper, fat og diverse som man gjerne vil pynte med, og alt matcher!

Jeg testa Hello Kitty boksen, passa veldig bra til min 4 åring smile.png

www.bursdagiboks.no

Skal tro hvor mye du får for å reklamere...
Skrevet

Tja, jeg fikk jo boksen, så får si det boksen koster da, siden det er det eneste jeg har mottatt :) Bortsett fra det, så tipset jeg om dette fordi jeg synes det er genialt, og ville dele det. Det er jo et nyoppstartet firma, og det var helt og holdent mitt valg å puplisere reklame for dem her. Får ikke betalt noe som helst for det :)

Skrevet

Synes den nettsiden du skrev om var super fresh!

Fint å ha andre alternativer for oss som ikke bor i en stor by.

Gøy med tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...