Frkkaos Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har ikke følt meg uthvilt på lenge, for nettene er så urolige. Jeg drømmer enormt mye, og våkner sittende flere ganger om natten. Finner ikke søvnen igjen, ligger bare og vrir meg. Jeg er og litt plaget med at jeg noen ganger drømmer om helt hverdagslige ting, og når jeg da våkner om morgenen, så kjenner jeg at dette blir en "sånn" dag. En sånn dag for meg betyr svimmel, ør, kvalm og en ekkel følelse i hele kroppen. Da har jeg på natten drømt ALT som skjer neste dag, og når da di spesielle episodene jeg best husker skjer, da segner jeg nesten om, spyr og blir uvel i hele kroppen. (dette skjer oftere nå en det det gjor for et år siden).. dette er veldig vanskelig å forklare, hmmm... At nettene er så urolige er så slitsomt, preger hverdagen, orker ingenting. Har noen tips om hvordan jeg kan få litt roligere netter? Trenger søvn Nååå....
Honningmelon Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Vet ikke om du syns tabletter er noen løsning. Men, for meg har sovetabletter vært redningen i perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå