anonyminos Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 BLONDER!! hvor får jeg tak i det?? gjerne på nett..ebay??
Ludviksmamma Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 sy på selv ! kjøp en kilometer med blonder, finn frem nål og tråd !!!
anonyminos Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2012 men hvor finner jeg en oppskrifft da?
Ludviksmamma Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 trenger ikke oppskrift... bruk fantasien, så har din baby ett vognteppe som ingen andre har !!! og alle kan sy !!!
anonyminos Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2012 nja, kan sy, men har vil ha oppskrift
Ludviksmamma Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 ok, da vet jeg ikke, desverre, alle min vogntepper kommer fra svigermors strikkepinner.....
Gjest peacock Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg kjøpte sånt brokadestoff (små blomster med hull i midten) på stoff og stil og har sydd et teppe med blondestoff på ene siden og vanlig lakenstoff på andre siden. Enkelt som bare det og kjempefint! de har forresten masse forskjellige blondestoffer, dette er noen av dem (mange fler i butikken): http://www.stoffogstil.no/Katalog/Mode.aspx?group_id=4802 :-) Endret 4. juni 2012 av peacock
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå