Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Har hatt mensen i 3 uker. Er fullstendig utslitt og føler meg ikke bra. Om det er pga. mensen aner jeg ikke. Men nå har jeg fått legetime hos legen min i dag. Vil bla ta div. blodprøver for å sjekke om jeg har alt jeg skal av vitaminer. Føler at jeg kunne trenge noen dager hjemme nå for å hvile. Blir mye for meg nå om dagen. Mensen i 3 uker, far som er fullstendig idiot og det går innpå meg, søker jobber og flyr i intervjuer + + + Er også overvektsoperert og noen plager pga. det som også tar på, bla. energi problemer. Har ikke vært borte fra jobb pga. energi problemene siden jeg var ny-operert for 3 år siden. Er det ok å bli sykemeldt når man føler seg fullstendig "kræsja"? Er ikke fast jobb jeg har heller. Jobber for bemanningsbyrå og har vært i dette oppdraget i 1,5 år.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 det er bare du som vet om du er syk. Slik du beskriver det høres det jo ut som at du hadde trengt en sm, men det må du ta opp med legen.
jordbærsjokolade Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Ja, jeg syntes det er greit. Kanskje du slipper en lengre sykemelding om du får hentet deg litt inn nå. Det er viktig å lytte til kroppens signaler. Men dette er det mange meninger om, noen mener at man skal jobbe helt til man ligger kraftløs på gulvet også. Uansett, til syvende og sist er det legen din som sykemelder deg, så får man stole på at han eller henne tar den rette avgjørelsen. Lykke til og god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå