Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 lurer på handtering av vogner. Har mangen fått skader på vogn ? Vansklig og få dekt skaden på vogna ? Eller andre ting som jeg ikkje har nevna. Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Norwegian setter som standard at du må bruke Prampack. Bruker du ikke det og vogna blir ødelagt så får du ikke erstatning. SAS er greiere på det.
Ludviksmamma Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 hørt om flere som har fått vognene ødelagte, både på SAS, Norwegian, Ryan Air og charter, og de har som regel fått erstatning... men det hjelper deg desverre ikke dit du kommer på ferie, du får ikke erstatning før du kommer hjem, og har fylt ut skjemaveldet.... jeg sverger til reisetraller som brettes sammen til en paraply og taes med inn i bagasjehylla...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Vi har reist med norwegian "en million" ganger (som barnet mitt ville sagt!). Vogna har da blitt sendt som spesialbaggasje, med vanlig spesialbaggasje-pose rundt seg. Etter x ant ganger knakk vogna i ramma, og dette fikk vi dekket av vår reiseforsikring! Det har altså gått kjempe fint veeeldig mange ganger. Har ikke fått noen skade på vogna (før rammen da knakk) og vi har reist MYE.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Må jeg gje beskjed om at jeg har med vogn når jeg bestiller flyreisen el ? HI
Ludviksmamma Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 når du bestiller bilett, så må du krysse av på "spesialbaggasje", slik som de med snowboard og golfkøller må... (har forresten aldri hørt om en golfkølle som er blitt ødelagt..... hmmm)
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Må jeg gje beskjed om at jeg har med vogn når jeg bestiller flyreisen el ? HI Jeg har flydd en god del. Bare brukt plastpose på vogna som flyselskapet deler ut. Aldri blitt noe ødelagt! Har ikke krysset av for spesialbagasje, men de skjønner vel at en vogn skal med når du bestiller billett til et barn under 2 år.
magpie Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 vi bestilte nettopp flytur på Norwegian, og så ikje noe sted vi kunne ha krysset av for hverken vogn eller bilstol..? Kan ikje huske å ha gjort det tidligere heller, bare ordnet det på flyplassen. Vi har forøvrig investert i en Prampack (flyr 3-4 ganger i året), så slipper vi å bekymre oss for eventuelle skader
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå