Rds Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har time i dag og lurer på om jeg kan spørre henne om sykemelding? Lenge til jeg har legetime og er dårlig
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Nei det kan du ikke. Hun kan anbefale, men det er bare lege som kan ta avgjørelsen. Selv om du har lenge til neste legetime kan du jo bestille en time nå for å få sykemelding.
Mamma_til_2 Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 hun kan ikke det men hun kan ringe legekontoret ditt og prate med legen din og kanskje få fikset time forterre eller sykemelding over tlf.
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Jordmor kan også skrive tilretteleggingsskjema som gjør at jobben må tilrettelegge for deg. Jordmor skriver i skjema hva du trenger tilrettelegging til/for. Min jordmor gjorde dette (men det er jo 7 år siden) og jobben kunne ikke tilrettelegge. Da fikk/måtte jeg bare være hjemme. Jeg jobbet som nattevakt i en pu bolig og kunne ikke gå fra ende til annen i gangen etter at jeg hadde ødelagt meg ved å presse meg for langt en langhelg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå