Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fireåringen har "ordnet" iphonen min, og slettet/flyttet (?) div snarveier fra skjermen, bl.a. internett (safari) og telefon. Dvs at når jeg trenger disse må jeg søke dem opp hver gang. Noen som kan hjelpe meg med å få på plass snareveiene min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har ikke laget en samlemappe/app da? en slik dær mange apper ligger sammen i en mappe, jeg laget en slik på min uten og vite det! eller har han flyttet safari ol til en helt ny side?

Skrevet

Siden du finner de når du søker har han sikkert klart å legge de i mapper og ikke slettet de. Da kan du bare dra ikonet ut fra mappen igjen og der du skal ha den. Når du har brukt et program blir det også liggende på "samlebånd" helt til du lukker det fra samlebåndet, så du kan også hente programmet derfra ved å trykke to ganger raskt på hjem-knappen.

Skrevet

Eller vært inne på innstilinger er skult safari på noen måte? tror nemlig ikke du kan slette safari fysisk fra tlf :) er det ikke gøy når småttisene organiserer tlf og data :)

Skrevet

Tror de eneste app-ene man får slettet er de man har lastet ned selv. Alle andre app-er kan man kun flytte på. Så de ligger nok i en samlemappe ;)

Skrevet

Safari og telefon kan man ikke slette fra telefonen :) Han har nok klart å flyttet dem til en ny side eller til en annen mappe. Da kan du bare dra dem ned til snarvei-linja igjen. Let litt, så dukker de nok opp!

Skrevet

Takk for svar, men snarveiene finnes ikke på noen ny side eller mappa. Andre forslag, anyone?

Skrevet

Hvis du finner de når du søker så ligger de på telefon. De må da enten ligge i en mappe eller på skrivebordet, på en eller annen side. Og du har nok flere samlemapper du kan lete i! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...