Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Ùansett hvem det er, til og med barn og sambo sier jeg "hei, det er*****". Har brennt meg ett par ganger på å være tøff når eg skulle svare, så har helt sluttet å si "hei elskling" ol...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 sier bare "hallo" eller "jepp" eller noe sånt når det er fra kjent nummer. De vet jo hvem de ringer til.. Hvis det er fra ukjent nummer sier jeg, "hallo, det er xxx"
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Kommer helt an på. Er det i arbeidstiden og et nummer jeg ikke kjenner så svarer jeg (firmanavn) det er ..... Kjenner jeg den som ringer sier jeg bare hei. Hvis det er ukjent nummer utenom arbeidstid sier jeg Hei det er.....
Gjest Siklerotte Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Hallo eller hei, sier aldri navnet mitt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 "Hallo eller Hei". Uansett hvem. Hater å svare når jeg ikke kjenner nummeret... Da blir jeg så nervøs, så svarer forsiktig "hallo" - og venter på hva som så blir sagt
Soveposen Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Hvis kjæresten ringer sier jeg: heei <3 Hvis gode venner og familie ringer: heia/hallo Hvis ukjent ringer: hallo
Musemorbr / Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Sier normalt bare hallo eller hei. Det må være pinlig å si hei elskling til en fremmed. Selv ropte jeg "Hadet, glad i deg" etter en bekjent som gikk av bussen. Dritflaut!
Himmel og hav Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Om det er ukjent nummer: Hei, det er ... Om det er kjente så sier jeg bare Hallo.
Soveposen Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Sier normalt bare hallo eller hei. Det må være pinlig å si hei elskling til en fremmed. Selv ropte jeg "Hadet, glad i deg" etter en bekjent som gikk av bussen. Dritflaut! Du er jo bare herlig da!
Lettie Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Jeg sier alltid "hei, det er NAVN" Liker ikke å ringe til noen selv der de bare sier hei eller hallo, plutselig snakker man med søsteren eller noe sånt Så hvis de bare sier "hallo", spør jeg alltid om det er den jeg skal snakke med, selvom jeg ringer mobilen. På jobb sier jeg: "FIRMANAVN, goddag, du snakker med NAVN"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå