Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 dvs. han har aldri slått seg slik at det har vært nødvendig med plaster. Han har blødd fra munnen et par ganger i forbindelse med fall, men han har f.eks aldri blødd ordentlig fra kne e.l. Han har kun fått skrubbsår her og der.. tenker dere at han er en ekstremt forsiktig type eller er det ikke så uvanlig?
Gjest Siklerotte Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Hehe, sammenlignet med min er det uvanlig, men det er jo bare bra!
ærlig talt Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Unga har hatt plaster i ansiktet og på henda. Ingen andre steder. Unga er 3 og 4 år. En 3 åring som aldri har brukt plaster er nok ikke så vanlig
PeppaPig Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Jeg kan telle på en hånd de gangene hun har fått plaster fordi hun virkelig har trengt det. Men hun har gått med endel plaster fordi hun syns det er morsomt å gå med. Hun er dog ikke så veldig forsiktig av seg - vi har vært på legevakta og limt kutt endel ganger nå, for ikke å snakke om de gangene hun har fossblødd ut av munnen fordi hun har gått på trynet. Men litt vanskelig å sette plaster i munnen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Her gikk de mye med plaster, ikke for at de trengte plaster men måtte ha plaster. Plaster er redningen for veldig mye rart, bare det å leite i plasterboksen etter riktig plaster hjelper for veldig mye skriking.
Brillefint - Jadda! Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Han har hatt plaster en gang. Og det var fordi nabogutten fikk det. La oss si det slik: Han er en ganske forsiktig gutt 3,5 år
Lettie Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Høres ut som min, en fornuftig, men lykkelig og utforskende sjel
Musemorbr / Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Min måtte allerede plastres rundt ettårsdagen, da han beit hull på fingene fordi han plagdes så veldig med å få tenner. Bitering, dentinox, paracet og all trøst i verden hjalp ikke, om han ikke fikk tygge på fingrene. Vurderte nesten å tape på votter til slutt.
Kanutten83 Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Sønnen min er 4,5 år og har heller aldri hatt plaster på utenom når han har tatt blodprøver. Han har så klart fått skrubbsår, men ikke så ille at vi har følt at det må plastres Gutten liker nemlig ikke plaster, så det er en kamp når han må ha på i forbindelse med blodprøver.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 min gutt på snart 6 år, har aldri hatt plaster på, han har nok trengt det,men han vil ikke ha det på. det virker som han er redd plaster.....ellers er han ganske så forsiktig gutt da, så ingen krise. i motsetning til sin søster,som bandasjerer seg for hun har fått et lite skrap eller katten har klora...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå