Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 2 voksene til kreta-ingen shopping å snakke om. Bare mat og kos. Hvor mye lomepenger?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Spørs hvor lenge dere skal være der da Vi skal være borte i 2 uker, og tar med 4000 per pers.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Spørs hvor lenge dere skal være der da Vi skal være borte i 2 uker, og tar med 4000 per pers. Tar dere med kontante da eller? Vi betaler alltid med kredittkort når vi er på reise. Det ble vi anbefalt av banken da det er vanskeligere å svindle med det. Vi må jo ha en viss oversikt over hva vi bruker, og så betaler vi når vi kommer hjem. Vi har grovt sett regnet 1000 kr dagen når vi har ferie, men da har vi med to barn. Så kanskje 7-800 kr for to voksne som skal kose seg? Bedre med for mye enn for lite
ispinnen Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Vel, vi tengte 1 uke da, jeg og min mor. Så jeg trenger bare penger til meg selv. Men 5oo kr da, er det lite synes dere?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 500 kr er for lite ja. Har dere ferie med all inclusive så trenger dere ikke så mye, men noe blir det jo. Ellers regner jeg også ca 1000 kr pr dag pr voksen, og litt mindre for barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå