Gå til innhold

Når begynte dere å invitere bhg-barna til bursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min blir fire snart. Inntil nå har vi hatt familiebursdager, og han elsker oppmerksomhet fra voksne... men det er kanskje forventet å invitere barna på avdelingen i bhg? Han leker jo godt med flere der, uten at det har vært noe særlig snakk om å leke sammen på fritiden. Er det på tide å invitere dem i bursdag? Det er ingen av barna på avdelingen som har hatt bursdag siden han begynte der (ganske nylig byttet bhg), så jeg vet ikke hva de andre har gjort.. Kan jo spørre, men... føles litt teit og.. :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min var på bursdag for første gang da han var 3 år, til en gutt som han lekte veldig mye sammen med i barnehagen.

Men vi innviterte ikke barnehage-barna før siste året. Da var de såpass gamle at de klarte å høre etter og gjøre det dem får beskjed om.

Skrevet

Fra barna var rundt 3-4år hadde vi barnebursdag i tillegg til familiebursdag. Da inviterte vi inn de beste vennene fra barnehagen, var gjerne rundt 2-3 stykk, samt andre venner de hadde. Da Var det også vanlig at jeg ba inn noen foreldre eller venner som kunne hjelpe til litt med barna, servering etc.

Fra siste året på barnehagen var det invitasjon uten foreldre :)

Skrevet

Her er det vanlig å begynne når de fyller 4, men en begynte da hun fylte 3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...