Gå til innhold

Er det ikke "typisk"! Syklus uten EL!!&€@&€&&

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok 3,5 mnd "pause" fra prøving etter SA i januar. Har da merket EL godt. Blir veldig øm i eggstokkområdet. Men denne pp, som jeg da prøver på en liten spire, ja da ingen el smerter og derav drøss med blendahvite( iallefall nesten) el tester og ingen temp stign. What?? Ble skikkelig stressa av dette kjenner jeg, og deppa. Skikkelig meningsløs syklus liksom!

Har noen andre opplevd dette? Vet dere hva slikt kommer av? Hadde ikke falt meg inn at det skulle skje(naivt!!). Dere som har opplevd dette, kom TR som normalt neste syklus eller ble det krøll videre?

Vil bare få en ny sjanse.... Uuuutålmodig! Søren også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt flere mnd med hvite el-tester. Den ene mnd var jeg tilfeldigvis hos gyn og tok innvendig ul. Hun sa at jeg hadde hatt eggløsning, så man kan ha det uten å få pos test :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hehehe jeg har nok hatt EL likevel :rolleyes: . For nå var jeg visst gravid :) . Men ikke skjønner jeg hvor denne spiren kommer fra, men det er vel som du skrev LilleFie, at jeg har hat EL uten å få positiv test, eller en veldig tidlig EL. Testet jo f.o.m CD 11, men kan jo ha hatt på 9 eller 10....

Skrevet

Prinsesse - jeg synes det er så flott at du ble gravid denne perioden - spesielt for deg, selvsagt - men også fordi det gir håp til andre (som meg ;) )

Skrevet

Tusen takk najaden :) .

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hohoo så morsomt! Gratulerer! Skikkelig morsomt innlegg dette ;)

Skrevet

Tusen takk dere ;)

Hehehe ja ble jo litt annerledes denne tråden enn jeg først hadde tenkt meg, noe som er VELDIG bra :) .

Håper jeg kommer i mål denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...