Appelsindyret Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Ja jeg vet vi har hatt mange tråder om dette emnet, men nå bare måtte jeg Man vet man er gravid når... Jeg følte jeg gikk og gikk men liksom aldri kom nærmere badet da jeg sier til samboeren: "åh tror du at du kan komme å dytte meg litt i retning badet? Må så tisse..."
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Får panikk om det nærmer seg tomt for isbiter eller agurk, ville vært tortur å klare seg uten en dag:-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Eller når man fiser helt ufrivillig... har prompet høyt på butikken, forran naboen og foran foreldrene mine... Eller da jeg ufrivillig slapp en 20 sekunders lang fis og sier til mannen (Som sitter med fjeset klistra i pc-skjermen med øretelefoner på... å jeg føler meg så attraktiv! Mannen sier (Litt sånn i sin egen verden) : Hey baby, your the best! Meg: Du hørte tydeligvis ikke den fisen nei? Han: What! Your eeeeevil!
Gjest Kira med en av hver Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Når mannen din er så snill at han drar ut i butikken sent på kvelden, bare fordi du har så lyst på brødskive med leverpostei. Og du begynner å gråte når han kommer hjem, for han kjøpte feil leverpostei. Kjenner jeg er glad for at jeg aldri skal gå gravid igjen noen sinne :-)
m&c Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 får en fremmed voksen mann til å begynne å grine.... Hormonutblåsing? Herregud...
Gjest Heartbroken Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Sitter på kjøkken kl 03.30 og spiser ristet loff med egg - fordi jeg må ha!!!
Appelsindyret Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. juni 2012 Sitter på kjøkken kl 03.30 og spiser ristet loff med egg - fordi jeg må ha!!! Hahaha! det gjør jeg også
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 -Du våkner på natta og Må ha nattmat. Gjerne spaghetti eller Grandoisa - Har et glass pulverkaffe i veska- fordi jeg er avhengig av lukta...(liker ikke kaffe, men elsker lukta) -Begynner å gråte når sambo kjøper feil dopapir- jeg vil ha LAMBI- ikke sandpapir :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå