Gå til innhold

Hvor ofte er det greit å ha kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i sofaen og kjenner på kynnerne. Har ikke sjekket helt eksakt, men de kommer omtrent hvert 5-10minutt.(har kanskje ca 4-5 kynnere på kveldene) Det er ikke de kraftigste kynnerne jeg har hatt, men kynnere det er det. Uten smerter da vel og merke...

Er 26 uker på vei.

En tilleggsopplysning; hadde en skikkelig krangel med samboer i dag som førte til mye gråt og masse emosjonelle svingninger.

Bør jeg reagere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje greit å spørre jordmor/ lege? Ville nok tatt en tlf om jeg var deg.

Skrevet

Hos meg hang stress og kynnere nøye sammen. Siden jeg ble stresset av å ha kynnere -særlig fordi alle sa til meg at det ikke var bra å ha dem- sier det seg selv at jeg hadde forferdelig mye av det. Første kynnerne jeg hadde kom i uke 14, og de var vonde helt fra starten. På det meste talte jeg 50 på en dag. Var fryktelig slitsomt, men verst var det fordi alle bekymret seg sånn for det. Til historien hører at jeg gikk til termin og fødte en herlig frisk jente. Kynnere behøver ikke være negativt. Jeg er ingen lege, og derfor må rådet mitt være å oppsøke en med problemet ditt. Jeg ville bare berolige deg litt med min historie, og si: forsøk å ikke stresse med det slik jeg gjorde. Da slipper du kanskje lettere unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...