Gå til innhold

KAN NOEN HJELPE MEG LITT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kan noen av dere være så snill å hjelpe meg med formulering. Barnehagen gutten min går i, har fått sin egen nettside hvor de ber oss foreldre om å legge noen positive og gode ord om bhg. da det kanskje er snakk om nedleggelse pga lite søkerantall fordi det er korttidsbarnehage.

Det jeg synes om barnehagen er kjempe koselig, snill og flinke personale som alltid er på jobb og blid hele tiden. Barna blir godt tatt vare på. Veldig omsorgsfulle og hjelpsomme. Føler nesten jeg leverer til familie enn fremmede i barnehagen så snille er de. De er kjempe koselig med oss foreldre også. Hadde en periode for 2 år siden hvor jeg mistet babyen min 4 dager før termin i magen. De tok så godt vare på gutten min at til dags dato kan jeg få tårer. Nå er det siste året hans og jeg har klump i halsen for at han skal gå fra så snille damer. ønsker dem virkelig alt godt og håper ettervert at dattern min kan begynne der når den tid kommer. Gutten min og vi har blitt så glad i dem.

Jeg er som sagt ikke flink til å formulere da jeg ikke kan så veldig bra norsk. Ser at andre foreldre har skrevet så kjempe bra og oversiktelig i formuleringen sin.

Kunne noen hjelpe meg alt jeg har ramset i riktig setninger og gjerne omformulere så hadde jeg blitt veldig takknemmelig og glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen småfeil i enkelte ord, men hadde aldri tenkt at du ikke var norsk. Synes godt du kan skrive det du har gjort her jeg, personlig og kjempekoselig.

Skrevet

Det ser fint ut.

Skrevet

Hei, synes du var veldig flink. Mye flinkere enn mange her inne som skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...