Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 På vg står det at streiken trappes opp mandag men på fagforbundet sin side står det at det blir en opptrapping onsdag. Hva er hva og hvem er hvem? Er det ikke i kommunal sektor det trappes opp i morgen?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Vekterne trapper opp i morgen. Ok, takk:) Bor et sted som blir rammet fra onsdag så måtte bare dobbelsjekke her;)
Kliko Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Hvordan vet man hvem som skal ut i streik da? Litt kjipt å komme i barnehagen om den er stengt. Ikke fått noe varsel elr noe da..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Hvordan vet man hvem som skal ut i streik da? Litt kjipt å komme i barnehagen om den er stengt. Ikke fått noe varsel elr noe da.. Hvordan vet man hvem som skal ut i streik da? Litt kjipt å komme i barnehagen om den er stengt. Ikke fått noe varsel elr noe da.. Ser på fagforbundet.no sine sider. Der står kommunene som tas ut i fase 3. Her rammes et stort antall og siden jeg jobber i skolen og har barn i bhg vil jeg nok rammes på en eller annen måte tror jeg. Om det ikke avblåses før den tid da;-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 De som har barn på skolen kan sjekke utdanningsetaten for å se hvilken skoler som er stengt.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 På vg står det at streiken trappes opp mandag men på fagforbundet sin side står det at det blir en opptrapping onsdag. Hva er hva og hvem er hvem? Er det ikke i kommunal sektor det trappes opp i morgen? Men se på sol.no. Det står det at vekterstreilem trappes opp i morgen, og ved siden av står det" det gjør Også kommune streiken". Står det at flere tas ut i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå