Gå til innhold

Jeg tror det er noe galt med barnet mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner igjen mange tegn fra mitt yngre søsken, på barnet mitt. Han har et voldsomt sinne som koker over når han blir sint. Dere mener kanskje at alle tre åringer er sint når trassen koker over, men dette er ikke normalt sinne. Fler som har sett han være sint på meg, kan bekrefte dette.

Andre kan si at han klikker helt når han blir sint. Gjør ting han vanligvis aldri ville gjort. Hyler, skriker, biter, klorer, ødelegger ting, flytter møbler osv.

Men han husker iINGENTING etterpå. Er helt tydelig at han ikke skjønner noen ting av hva jeg snakker om når jeg tar det opp med han etterpå. Nekter for at noen av tingene har skjedd.

Og det jeg syns er aller verst er at jeg hele veien har sett hvordan mine foreldre har slitt med min lillesøster. ( som har en diagnose som jeg nå ser tegn på på mitt barn) Og kjempet for all den hjelpen hun har trengt, brukt masse penger på utstyr og medisiner og enormt med tid.

Hvordan i all verden kan jeg klare det alene? Skal jeg bare vente til han blir støtte med å fortelle min store bekymring med noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er så at du mistenker at barnet ditt har en diagnose og kan trenge hjelp, så er det bedre å sette igang ting nå, enn senere.

Ville nok tatt kontakt med bhg eller hs for videre hjelp. Husk å få med at dette ligner veldig på dine søsken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...