Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Første svangerskap: Hyperemesis, taklet ikke lukter, taklet ikke mat, taklet ikke drikke, gjorde ikke stort annet enn å spy i 21 uker.. 2 svangerskap: Små kvalm på morgenen, sterkere luktesans ovenfor diverse, bekkenlåsning fra uke 15 (måtte bruke krykker fra uke 15-29) så bekkenløsning fra uke 32. 3 svangerskap: konstant trøtt/utslitt og bekkenløsning fra uke 26
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Svangerskapskvalme Hodepine Spenn i tenner Kynnere Halsbrann UVI x 7. Sopp pga uvi medisin. X antall forkjøelser, halsbetennelser og øreverk pga manglende imunnforsvar Leggkramper. Ett under at han får søsken. Denne gangen har jeg alt det over, bare i mindre former og bekkenløsning i tillegg.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Med nr 1. Kvalme,halsbrann,bekkenløsning,ekstrem luktesans,leggkramper og svangerskapsforgifting. Med nr 2 så ble jeg døv i 2 mnd,fikk svskapsdiabetes,leggkramper,bekkenløsning og to uker før jeg fødte forstuet jeg foten min og måtte gå med krykker, men pga bekkenløsningen klarte jeg det ikke.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Største plagen jeg hadde var vel at jeg ikke visste hvem som var far til barnet. Utover det følte jeg meg bedre enn noen gang egentlig. Litt trøtt/sliten på slutten da.
*Yuna* Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Ekstrem Kvalme Oppkast Halsbrann Bekkenløsning Leggkramper Lavt blodtrykk, svimte at hvis jeg lå på rygg. Fra uke 8 til uke 40. Passer ikke til å være gravid
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Fra mine tre svangerskap: hyperemesis, bekkenløsning, hemorroider, anemi, jernmangel, kraftig hodepine, ekstrem trøtthet, perioder med besviming+++ Ikke alt i alle svangerskap, men like fullt veldig tøffe opplevelser...
L-8 Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Rastløse ben! Gikk i milevis hver dag, noen ganger trasket jeg rundt i byen midt på natten til og med ;-) Hormonstormer, kunne begynne å gråte helt plutselig og av helt absurde ting...
Tigerpote Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har sluppet å bli skikkelig syk i mine svangerskap, men har hatt plager ja : 1. tri: KVALM, veldig kvalm med nr to, men har aldri kastet opp 2. tri: I grunnen få plager, annet enn litt mer uopplagt/trøtt enn vanlig og utålmodig/irritabel 3. tri: Vondt i bekken, ligamentsmerter, stikkinger, halsbrann, irritabel/hormonell, søvnvansker. Litt vann i kroppen, føler meg tung. Og ja, veldig rastløse ben!
Tigerpote Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har sluppet å bli skikkelig syk i mine svangerskap, men har hatt plager ja : 1. tri: KVALM, veldig kvalm med nr to, men har aldri kastet opp 2. tri: I grunnen få plager, annet enn litt mer uopplagt/trøtt enn vanlig og utålmodig/irritabel 3. tri: Vondt i bekken, ligamentsmerter, stikkinger, halsbrann, irritabel/hormonell, søvnvansker. Litt vann i kroppen, føler meg tung. Og ja, veldig rastløse ben! Glemte underlivssopp/kløe og senestrekk! Kan våkne om natten av at leggen/foten bøyer seg utover i en fryktelig krampe
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 I begynnelsen var jeg kjempe trøtt. Sov kjempe mye. Så kom kvalmen, men var ikke så ille at jeg spydde. Og helt mot slutten kom da bekkenløsning, men ikke så ille at jeg måtte gå med krykker. Gjorde bare vondt i hoftene når jeg gikk. Det var de eneste plagene.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 Lavt blodtrykk. Veldig svimmel og kvalm. Turte ikke kjøre bil, eller forlate huset alene, da jeg hadde et par ugreie besvimelser i butikken o.l. Halsbrann fra H.. Urolige ben (og tilhørende søvnløshet) Ekstrem trøtthet!!! men det var kanskje mer en følge av dårlig søvn enn egentlig en graviditetsplage i seg selv Bekkenløsning Var sykemeldt fra 4. måned... Laaaaange uker på sofaen!!!
Tigerpote Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har sluppet å bli skikkelig syk i mine svangerskap, men har hatt plager ja : 1. tri: KVALM, veldig kvalm med nr to, men har aldri kastet opp 2. tri: I grunnen få plager, annet enn litt mer uopplagt/trøtt enn vanlig og utålmodig/irritabel 3. tri: Vondt i bekken, ligamentsmerter, stikkinger, halsbrann, irritabel/hormonell, søvnvansker. Litt vann i kroppen, føler meg tung. Og ja, veldig rastløse ben! Glemte underlivssopp/kløe og senestrekk! Kan våkne om natten av at leggen/foten bøyer seg utover i en fryktelig krampe ............og lav blodprosent. Har 10,3 nå og jm liker ikke at den er så lav. Er så treg i magen fra før at jeg ikke orket å spise jern.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 Nr 1; bare litt kvalm de første ukene og krampe i leggene mot slutten. Et fint svangerskap. Nr 2; bekkenløsning fra helvete hvor jeg måtte bruke krykker og var stort sett sengeliggende de siste mnd. Og halsbrann mot slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå