Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Jeg er prøver. Har gått på p pillen i 8 år, men sluttet for 5-6 uker siden. Har slurvet litt de siste 2 mnd egentlig. Jeg har ikke fått en eneste dråpe "mens" etter at jeg sluttet på p pillen... Nå har jeg en rar følelse nederst i magen. Ikke smerter, bare en rar følelse, ubehag eller at noe er annerledes. Jeg har hatt litt smått hodepine ca hver dag de siste ukene (ikke grusomt vondt, men hodepine).. Har også følt meg litt uggen (ikke kvalm, ikke kastet opp). Denne uggenheten kan forsvinne likefort som den kommer. Føler også at magen er litt hard og at den har vært det de siste dagene (selve magen ikke avføringen) hehe KAN jeg være gravid?? Hodepine er det noe som forekommer tidlig i svangerskapet? Har hvertfall aldri hørt om det tidligere. Jg er prøver men har ikke hatt sex mer en 6-7 ganger (mannen har vært bortreist), så jeg tenker at sjansen er liten seden jeg i tillegg akkurat har sluttet på pillen og mens ikke har kommet tilbake. Jeg tok en test for 2 uker siden (før en fest) å den var negativ. Hilsen forvirret og uviten nybegynner
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Om det ble slik ETTER pilleslutt, så kan det ene og alene være kroppen som reagerer på pilleslutten, hadde det akurat likedann her når jeg sluttet på pilla. Ble derimot gravid 4 mnd etter pilleslutten, men merket det ikke, siden jeg ikke hadde fått igjen mensen. Var noe flaut å dra på legevakta fordi det var "noe merkerlig" med meg, og legen kunne fortelle meg at jeg ikke var syk, bare gravid :-p På ultralyd viste det seg at jeg var litt over 4 mnd på vei! Hehe..
kattemamma Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Jeg tipper en av to: Enten er du gravid eller det er pms. Da jeg sluttet på minipillen sist fikk jeg masse gravidsymptomer før første mens som viste seg da å være pms. Før jeg ventet neste mens fikk jeg også en rekke gravidsymptomer, men denne gangen andre typer symptomer. Da var jeg gravid :-) Du får bare ta en test eller vente å se. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Jeg ble gravid ca2mnd etter pilleslutt og hadde mensen etter ca1mnd. Jeg hadde mange flere "symptomer" den første måneden enn den andre... Det å slutte og putte i seg hormoner kan gjøre veldig mye rart med kroppen, men du kan selvfølgelig være gravid også. Jeg hadde ventet et par uker til og så tatt en ny test hvis ikke du har fått mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå