Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Synes det virker som om det har blitt færre som velger å være anonym på anonymformumet i det siste. Mener å huske at det tidligere ofte var side opp og side ned med svar fra anonym, mens det nå har dukket opp så mange flere nick. Kanskje det bare er innbildning? Eller kanskje det skyldes at "anonym" har fått så dårlig rykte?
Musemorbr / Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Kanskje det er fordi så mange tror at HI er en og samme person. Det har rett og slett blitt litt stigmatiserende å være HI. Positiv utvikling er det i alle fall. Det er ikke bare nick-bruken som er bedre, men tonen her inne generelt. Det er veldig mange fine folk her inne nå.
Gjest Visten Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Det er tungvint å bruke anonym-funksjonen, så da lar jeg heller være. Med mindre jeg vil poste noe av personlig og mer privat karakter, da kan det være OK å bruke stor editor
Gjest Kira med en av hver Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Anonym er jo ofte en dust Enig med dere i at det er flere med nick her for tiden. Selv om de fleste nickene også er ganske anonyme, så synes jeg det er topp. Liker å se hvem som mener hva i hvilke diskusjoner.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg vil holde meg anonym pga noen kan det stikke ein FAN i og henge ut eit NICK om ein vil. Og her inne er veldig mange frekke og LETTE til provesere.
Pesta Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 For min del skyldes det at man ikke kan benytte seg av anonym-funksjon fra mobiltelefonen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Vist bilde stemmer på Nick så veit jeg kven den ene er her inne.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Vist bilde stemmer på Nick så veit jeg kven den ene er her inne. Dersom noen velger å bruke et profilbilde av seg selv eller barna så er nok ikke vedkommende redd for å bli kjent igjen heller... Og at du vet hvem EN her inne er så betyr ikke det at andre trenger å være redde for å bli gjenkjent dersom de ikke forteller det selv.
2 hjertegull :) Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er enig i at det er en positiv utvikling! Og det har ikke vært så mange debatter om røyk i svangerskapet, innvandring, og slike innlegg som gjør at mange tyr til både personangrep og det som verre er, så at tonen generelt er bedre har jeg også merka...
L-8 Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Brukte anonym før, men så innså jeg jo at jeg er rimelig anonymisert bak nicket uansett. Hvis jeg skulle komme til å bli gjenkjent pga meningsytringer her inne ville jeg jo blitt det uavhengig av om jeg var anonym eller ei. Så da...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Brukte anonym før, men så innså jeg jo at jeg er rimelig anonymisert bak nicket uansett. Hvis jeg skulle komme til å bli gjenkjent pga meningsytringer her inne ville jeg jo blitt det uavhengig av om jeg var anonym eller ei. Så da... Og blir man gjenkjent uten å ville det kan man bytte nick
Gjest Kira med en av hver Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Vist bilde stemmer på Nick så veit jeg kven den ene er her inne. Dersom noen velger å bruke et profilbilde av seg selv eller barna så er nok ikke vedkommende redd for å bli kjent igjen heller... Og at du vet hvem EN her inne er så betyr ikke det at andre trenger å være redde for å bli gjenkjent dersom de ikke forteller det selv. Jeg regner med at bildet ditt er av gubben Jeg er misunnelig!!!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Jeg regner med at bildet ditt er av gubben Jeg er misunnelig!!! absolutt, det er nesten helt sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå