Gå til innhold

Tror dere jeg vil gå ned i vekt av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det slutt på snop og drittmat!

I morgen begynner jeg og tenker å spise dette hver dag (variere litt ettr jeg kommer inn i ting):

Frokost: en skål med musli som inneholder bær, havre og banan. Ha i litt melk.

Lunsj: to knekkebrød med kokt skinke eller kalkun, et eple og en bann

Middag: helt normal middag

Kvelds: to knekkebrød med kalkunpålegg

Mellommåltider: eple/banan

Skal også sykle til jobb så sant det ikke høljer ned. Er 9,3 km hver vei med både opp og nedoverbakker.

Så, hva tenker dere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du mener med helt normal middag?

Med en liten og sunn middagsporsjon så vil du nok gå ned i vekt ja, men ikke hvis det er kjøttdeig og spagetti, pizza, taco osv..

Skrevet

eple og banan hadde jeg i allefall kutta ut....alt for mye fruktsukker i de.

Skrevet

definer "helt normal middag". Og jeg telte vel intet mindre enn tre bananer her pr dag. Det er en særs dårlig ide, hold deg til maks en banan og en eller to andre frukter pr dag.

Skrevet

Du vil gå ned om du spiser kjøttdeig og spaghetti og.., så det er bare tull.

Spis ca 100 gram poteter eller 100 gram spaghetti og spis ca 150 gram av det du har til. Mye grønnsaker og minimalt med saus, ketchup osv.

Skrevet

En frukt om dagen. Helsika mye fruktsukker i slikt.

Skrevet

den lunsjen hadde jeg droppet bananen:) og ja det spørs hva du mener med normal middag hehe..2 poteter masse grønasker og 150g kjøtt er lik helt ok :)

er på slankern selv så bare spør hvis du lurer på noe:)

Skrevet

Med vanlig middg mener jeg f.eks. Kjøttdeig og spaghetti, kyllingfilet m.m. Når det kommer til middagen er det viktig for meg å spise det samme som resten av familien, men spiser ikke store porsjoner.

Frukt må jeg ha da jeg har en stressende jobb som går i ett hele dagen og jeg kun sitter i lunsjpausen

Skrevet

HJELP, altfor lite mat! Og dere som ber hi droppe frukten er tullerusk! Kroppen trenger 6 om dagen, inkl poteter (150 g) hvis man velger det framfor ris, pasta osv. Risen bør være upolert og pastaen grov. Spis feks to brødskiver eller 1 psj havregrøt, 2 knekkebrød er så lite at det hører hjemme som et lite mellommåltid. Og hvis du skal sykle 2 mil om dagen vil du trenge mye mer mat og likevel gå ned i vekt. Anbefaler også 3 melkeenheter ( feks 2 lettyoghurter og 1,5 dl ekstra lett melk). Du vil såklart gå ned i vekt om du spiser gryteretter også, men det er best å bruke karbonadedeig el kyllingkjøttdeig. Lykke til!

Skrevet

Bytt ut all drikke med vann :)

Skrevet

Jeg spiser havregryn med melk eller havregrøt til frokost. 2 knekkebrød eller 1brødskive til lunsj. 1 gulrot eller 1eple som mellommåltid. Middag med mye grønnsaker. 1 knekkebrød og 1 yoghurt til kvelds. Drikker stort sett melk og vann, av og til juice. Aner ikke hvor mange kalorier jeg spiser om dagen, men jeg er tynn/veltrent med en bmi på 20 ca. Så det funker for meg :) koser meg veldig med snop i helgene, men ikke ellers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...