Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 tissing på offentlig toalett synes jeg er litt pyton:P hater å tisse slik så folk HØRER at jeg pisser....venninna mi er enda værre, hun setter på krana fØr hun går inn slik at det ikke kal hØres;) hehe... flere snålinger her inne?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg klarer ikke å gjøre nr 2 på offentlige doer, da holder jeg meg heller.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Sitter Litt på huk så jeg ikkekommer borti doskåla og bæsjer ALDRI på offentlige doer! Har også problemer med å ta på handlevogner og vasker alltid henda med våtservietter i bilen etter handleturen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Synes heller ikke det er så stas, så jeg legger alltid en haug papir i do før jeg begynner. På jobb skrur jeg alltid på krana også, ja.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 hehe, jeg også haaater offentlige do! Og det har datteren min på 3 år også fått med seg.. Når jeg følger henne på off. do hører sikkert folk oss utenfra: "ikke ta på do-ringen!" "Ver snar å gjør fra deg!" "ikke ta på kranen, bruk papir til å stenge den!" OSV..... hehehe:p
Tigerpote Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Nei, jeg setter meg aldri på offentlige toaletter! Sitter litt over, og gjør aldri nr to der.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Hehe...skjønner dere godt, og var sånn selv tidligere. Men har begynt å tenke på om det virkelig er så mye bdre å sitte med shorts eller bikini på en offentlig benk, busssete eller på en strandbar i syden....? Så nå driter jeg i det, bokstavelig talt, og går på off do og gjør både nr en og to... ;-) Sitter til og med (men har papir på doringen)
Petetatismos Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Det betyr at jeg er en av de få som sitter på setet. Perfekt:) jeg bruker ikke alltid papir heller, men jeg tørker sete først....tror jeg da. Og jeg lever enda Så der er nok jeg som er rar
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Jeg får latterkrampe når jeg sitter på offentlig toalett og hører den/de ved siden av fise, presse og drite!! haha, kan ikke noe får det,men da ler jeg høyt! Så jeg prøver å holde meg unna, eller evt være rask....men må man,så må man
Voilà Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 Jeg får fnatt av offentlige toalett, men om jeg virkelig Må, så gjør jeg det. Men tisser aldri slik at andre kan høre det, selv om jeg må ha en tyynn stråle (væresågod for den detaljer), eller legger papir i bunnen. Men liker heller ikke å sløse med papiret, så det blir den tynne strålen Vet om maange som setter på kranen før de tisser, og den bråker jo en del. Men, igjen, jeg vil heller ikke bruke for mye vann. Har alltid spritservietter med meg, som brukes flittig
FrkKværner Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har også en "fobi" mot offentlige toaletter. Men når jeg er i nøden å er nødt til å gå på disse toalettene har jeg en stor tendens til å legge en haug med papir på toalettringen slik at jeg kan sitte på papiret. Ulempen er at jeg gjerne blir litt ivrig med å legge GODT med papir rundt ringen, så når jeg er ferdig å skal dra opp tetter jeg nesten doen. Jeg har stått rimelig svett noen ganger å sett vannet stige helt opp til toppen av do skåla, for så å bli dratt ned igjen med ett stort brøl. Hjelpes. I tillegg er jeg ivrig på å legge godt med papir nede i doen så ingen hører hva jeg driver med:p Så tilbake til spørsmålet ditt, JA det finnes flere snålinger her inne:D hehe
81-Mamma<3<3 Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Var slik ja! Helt til jeg ble gravid å måtte tisse hele tida. Da ble jeg kurert. Så nå tisser jeg "over alt"
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 Men dere som ikke setter dere ordentlig nedpå doringen er jo faktisk de som gjør de offentlige toalettene ekle. Man tisser ikke på kanten hvis man setter seg ned på ramma. Jeg var sånn før jeg også, men jeg bestemte meg bare en dag for å ikke være så pysete. Noen ganger utfordrer jeg skjebnen og vasker meg ikke på henda etterpå en gang! Holder immunforsvaret skjerpa
Tigerpote Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Men dere som ikke setter dere ordentlig nedpå doringen er jo faktisk de som gjør de offentlige toalettene ekle. Man tisser ikke på kanten hvis man setter seg ned på ramma. Jeg var sånn før jeg også, men jeg bestemte meg bare en dag for å ikke være så pysete. Noen ganger utfordrer jeg skjebnen og vasker meg ikke på henda etterpå en gang! Holder immunforsvaret skjerpa Det er jeg enig i, men mang en gang har jeg sett både blod og bæsj På SKåLA, så takler ikke å sette meg ned! Da hadde jeg måttet desinfisere hele baken min etterpå
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 Jeg er også en av disse særingene. Har alltid masse papir på ringen, og neddi doet så ingen skal høre at jeg tisser. Så kommer supertipset. Hvis man absolutt må fise kan man holde litt papir foran rumpehullet som funker som lyddemper! Funker hver gang. Helt lydløs fjert. Bestevenninna mi fortalte om dette meg da vi var flaue tenåringer, og jeg sverger fortsatt til dette trikset Vær så god, bare le av meg...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #16 Skrevet 3. juni 2012 Tilogmed hjemme setter jeg på krana om jeg skal på do, og krysser fingrene for at min mann som har vert med på 2 fødsler, satt inn abortpiller vaginalt for meg under en MA ikke hører noe av hva som skjer på do! Håpløst....
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. juni 2012 #17 Skrevet 4. juni 2012 Jeg bryr meg ikke på offentlige toaletter, de vet jo ikke hvem jeg er. Men når samboeren og jeg ikke var sammen traff jeg 2 stk. som jeg ble kjent med og jeg var livredd for at de skulle høre at jeg tisset. Og jeg kunne jo ikke gå på do og gjøre nr. 2 om de var i nærheten. Han siste bodde jo en dags kjøretur herfra og jeg var hos han i 1 uke uten å gjøre nr. 2 nettopp pga det. Laget et innlegg om det her inne og fikk både støtte, sympati og "kjeft" hehe Jeg tisser gjerne når samboeren er med, men klarer ikke gjøre nr. 2 når barna er på badet en gang. Må ha helt ro da hehe
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 4. juni 2012 #18 Skrevet 4. juni 2012 Hjelpes, jeg ler meg ihjel! Har sett mye guffe på doringen og da legger jeg på papir, men ser ringen ren ut så setter jeg meg på den. Så fint at alle dere andre legger på papir, da er jo ringen ren til meg Den likte jeg. Her i huset gjør folk alt de må med åpen dør og gjerne i full samtale med folk som ikke er inne på doen. Vi synes det er helt fint vi Har igjen døra når vi har gjester. Når vi er på offentlig do så prøver jeg å hindre ungene i å holde på doringen jeg også, men vi vasker jo fingrene etterpå så det går vel ganske greit. Har også spritgele i veska som brukes før måltider på tur. Tror alle er rar på hver sine måter jeg, men alt med måte hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå