Gå til innhold

Flere med litt smerter nede i magen hvis man styrer med mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg støvsugd, hengt opp klær, vasket og klippet hunden et par timer. Og etter det så fikk jeg litt smerter nederst i magen.

De er borte nå. Men flere som har merket dette?

Er 23+1.

Er veldig veldig aktiv alltid, og klarer ikke å slappe av

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det på samme måte...:/

Skrevet

Ja, jeg merker dette til stadighet når jeg styrer og ordner litt hjemme. Har lest at det er livmoren som strekker på seg, og at det kan føles veldig ømt, men at det ikke er farlig. Hos meg kan det også komme om jeg sitter litt kronglete og må nyse også. Får intenst vondt noen sekunder, så er det borte. Når jeg styrer mye kjenner jeg det er ømt og drar på en måte i magen. Så må sette meg ned og strekke ut magen litt. Så går det fort over.

Skrevet

Jepp. Fikk vondt/smerter i magen i går på jobb pga et forferdelig tempo og stress..Men i dag har jeg kjent noen små spark så tror bare det er kroppen som sier: IKKE stress mer :)

Skrevet

Jeg skal ikke gjøre rare anstrengelsene før jeg får smerter nederst i magen. Jeg får i tillegg veldig nedpress og ofte ganske sterke kynnere. Jeg har tidligere vært veldig aktiv, og selv om jeg har huset fullt av barn og blant de en veldig aktiv gutt på snart to år, så er jeg tvunget til å ta det med ro. Ganske enkelt fordi jeg får smerter og blir helt utkjørt.......er i uke 22.

Skrevet

Jeg lurer på hvordan kynnere føles som. Aldri kjent noe

Skrevet

Det høres ut som ligamentsmerter. Jeg får slik hvis jeg strekker meg, nyser eller hoster, og i det siste har jeg fått stinglignende smerter på både høyre og venstre side når jeg går (fort).

Skrevet

JEg fikk beskjed om at det kunne være bekkenet som gav beskjed på den måten. Jeg har bekkenløsning i alle tre punkt, og kan ikke gjøre rare greiene før jeg blir støl lavt i magen.

Skrevet

Hvis det er kynnere så kjenner man vel at magen blir til en hard ball samtidig,stemmer ikke det? Jeg tror jeg har begynt å kjenne kynnere.det gjør ikke vondt men det strammer litt,som en forsiktig mageknip.men samtidig blir magen til en hard kul. Foreløpig bare morsomt ;-)

Skrevet

eg får vondt "under magen" om eg gjør mye. men da i sammenheng med kynnere( og ja til spm over, magen blir knall hard og en kjenner livmora tydelig).. hadde det veldig mye med nr 1 på slutten om eg var ute og gjekk osv..

om det er ligamentsmerter så er det i området ved eggstokkene du får vont.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...