Gå til innhold

Noen flere jenter her som har yngre kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er aldersforskjellen og hva ser dere på som vanskelig pga dette?

Jeg er sammen med en som er 6 år yngre enn meg. Jeg er 27 og han er 21 :P I starten var jeg veeeldig usikker mtp aldersforskjellen.. Nå ser jeg den ikke lengre :)

Det måtte faktisk en 21 åring til for å behandle meg slik jeg vil bli behandla.. Ser virkelig nå at det ikke er alderen som bestemmer når du er voksen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, men venninna mi :) Han er 30, hun er 36. Ble sammen for 5 år siden, nå gift.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg er 37 år og samboeren min er 34 år. Ikke store aldersforskjellen men...Passer oss så fint så! ;)

Skrevet

Han er bare 1 år yngre enn meg, men jeg ser forskjellen TYDELIG når det kommer til personlighet. Også får han høre at han ser ut som han er 10 år eldre enn han er :P

Skrevet

23 år.. sammen med en som akkurat ble 22, men tenker ikke over det noe særlig :P

Skrevet

Jeg er 36, og han er 33.

Tenkte endel på det i starten, men nå betyr det veeeeldig lite. Merker det i blant når vi er sammen venner av ham som har betydelig yngre kjærester enn meg, men jeg trives med folk i alle aldre så i grunn ikke noe problem det heller.

På dårlige dager kan det være litt hardt for forfengeligheten min- om jeg tenker at han kunne hatt en fresh og duggfrisk 25åring i steden- men det kunne han jo om han var 10 år eldre enn meg også.

Også har vi litt ulike preferanser med tanke på barnetv og andre barndomsminner osv, men det igjen ville vært det samme om han var eldre.

Skrevet

Jeg er 35 og samboer 30 :) Har vært sammen i 5 år og har 2 barn. Han er mer voksen enn de jeg har vært sammen med på min egen alder og eldre. Syntes det var litt rart i begynnelsen, men nå tenker jeg ikke over det lenger:)

Skrevet

jeg er 45, mannen min er 40. ingen som reagerer på at han er yngre enn meg.

vært gift i 10 år, sammen i 12 år.....

Skrevet

samboeren min er ett år yngre enn meg. Det samme med foreldrene mine og begge brødrene mine er ett år yngre enn kona :D Ikje noe problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...