Gå til innhold

Kan man be om å bli satt i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Medisinsk sett er det nok ingen god grunn..

Uke 39+0 i dag. Er så sliten..sover dårlig. Tungt, andpusten..

Er så bekymret for bebisen.

Har en del spontanaborter bak meg. Men også 2 friske barn.

Er så redd for at noe skal skje på slutten. Har vært på ekstrakontroller på ul i starten, og ekstra ctg på sykehuset et par ganger (alt har vært fint). men jeg lar meg ikke berolige :( .....What to Do???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri bedt om å bli satt i gang før termin, fordi det er veldig stressende og smertefullt for både mor og barn. Men 1 uke over termin kommer jeg til å KREVE å bli satt igang, da det ble komplikasjoner sist pga overtid og lang reisevei (2,5 t en vei) til sykehuset.

Skrevet

Du må nok snakke med jordmor, og virkelig stå på ditt for å få det igang, også må det nok være lite å gjøre på fødeavdelingen for at de vil prioritere deg.

Skrevet

Tror ikke du har "gode" nok grunner til det når det "bare" er bekymring og at du er sliten...

Uansett ikke lang tid igjen da ;) Fullmåne i morgen :)

Dette går så bra så, har bare noen dager til termin igjen jeg også, og kjenner jeg er temmelig klar for å bli ferdig :)

Skrevet

Tror ikke du har "gode" nok grunner til det når det "bare" er bekymring og at du er sliten...

Uansett ikke lang tid igjen da ;) Fullmåne i morgen :)

Dette går så bra så, har bare noen dager til termin igjen jeg også, og kjenner jeg er temmelig klar for å bli ferdig :)

Ja, fullmånen i morgen skal jeg benytte meg av jeg også ;)

Skrevet

Jeg vet ikke om du kan be om det, men er det uansett en god idè? Jeg har aldri gjort det selv, men så vidt jeg har hørt, blir riene mer smertefulle om man gjør det på den måten.

Skrevet

Jeg ble satt i gang. 60 timer uten nevneverdig fremgang og akutt keisersnitt til slutt. Alt gikk bra men ingen god opplevelse. Visstnok ikke helt uvanlig heller, ikke alle responderer, i hvert fall ikke når kroppen ikke er klar. Så bit tenna sammen og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...