Gå til innhold

Gravid, feit, meget mindre vakker og sur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid med nr 2. Er blitt dvask og feit, sikkert fordi jeg har for mye løshud som skal fylles ut før den skikkelige magen kommer. Og ja, jeg spiser MYE! Min noe usympatiske lege lo da han veide meg, sa at jeg skulle jaggu få litt å slite med ja!

Fikk aldri noe svar på om min mangel på jern, B-12, og andre vitaminer er med på å gjøre meg så ekstremt sugen på alt som inntas via kjeften. (men la meg håpe det..)

Så jeg er sur. Og lei meg. Og lei mannen. Og lei jobben. Lei alt.

Utenom å se positivt på livet, rette meg opp, ta meg sammen og alt det der... Hva kan jeg gjøre for å føle MEG bedre?

Akkurat nå er livet BÆSJ. (sikkert bedre i morgen da..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan gi deg et råd, skaff deg en ny fastlege!

Skrevet

Koselig lege! Tror jeg hadde byttet...

Skrevet

kan jeg spør hva du veide da? siden legen lo?? kjære vene, jeg hadde blitt drit forbanna!!

Skrevet

Tenk at DU og kroppen DIN lager et nytt lite menneske. Dét er fantastisk det! Er ufattelig mange som gjerne vil, men ikke får til.. Og som mer enn gjerne skulle hatt byttet plass med deg!

Ellers kan du jo starte med blanke ark i morgen! Om du spiser mye, sørg for at det er fornuftige ting du putter i munnen.. Som gagner både deg og mini. Jeg MÅ ha vannmelon i hus, og bær i fryseren! Nam nam :-)

Gå deg en tur, frisk luft gjør susen på humøret mitt. Gjør noe som gjør DEG glad; enten det er en god film, trening, kafé med venninner.. Hva som helst!

Ofte er egne øyne veldig kritiske, jeg er sikker på at du er flott!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Dra på Spa!

Skrevet

har lagt på meg 6(!) kg, er i uke 14 nå. Veier rundt 68-69 nå. jeg vurderer å skifte lege, jeg trenger faktisk HJELP til kontrollere matbehovet.. Er akkurat som om kroppen min ikke tar til seg den den trenger.

Jaja, blir nok en bedre dag imorgen.

Tusen takk for svarene, setter stor pris på at dere gadd å lese sutreinnlegget mitt :)

Skrevet

Vet ikke hvor høy du er, men startvekten din er langt fra høy da :-) Mange legger på seg endel i starten, før det flater ut!

E uansett deilig å få luftet litt her inne.. Er ikke bare bare med alle hormonene som virvler rundt i kroppen.. Skulle likt å se en mann takle det ;-p

Skrevet

Ja håper det jevner seg ut snart :) Og har et håp om at sprøytene med vitaminer også vil hjelpe litt på både sult og humør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...