Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har vært alenemamma på lærlinglønn, og levde "fra hånd til munn" et par år. Gutten min gikk ikke glipp av bursdager av den grunn. Fordi jeg handlet (og gjør det enda) smågaver gjennom hele året de gangene jeg kom over leker o.l. på salg. Hadde alltid liggende en eske med ting i et skap, så kunne vi fnne noe der om kontoen var tom..
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Ja, det gjør vi og. Ikke fordi det ikke er penger til det, men fordi jeg liker å ha det liggende når det "plutselig" dukker opp en bursdag. Som den gangen sønnen min fikk invitasjon til ei jente i bhg, i postkassa. Da var kl 15.30, og bursdagen var 16.30...samme dagen! Da var det bare å finne frem en leke i skapet (som jeg hadde kjøpt med tanke på jenta mi sine venner, siden gutten bare var 4) og det var jo så kjekt Har handlet masse på extraleker, de har alltid mye skikkelig leker til en veldig billig penge
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jeg gjør også slik! Er langt mellom butikkene her jeg bor, så de gangene jeg tar en "bytur" pleier jeg å kjøpe med noen småting (om jeg finner noe jeg kan tenke meg blir brukt) som jeg gjemmer til en gang jeg trenger det! Toys`r us har ofte en del kasser med veldig nedsatte varer, og jeg har flere ganger sendt med ungene en gave som egentlig koster 200+-, men som jeg gav 30 for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå