Gå til innhold

Belly Bandit, erfaringer noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har erfaring med å bruke Belly Bandit etter fødsel?

Jeg får låne en av ei venninne, så tenkte jeg skulle prøve den etter fødsel. Virker veldig smart med støtte av mage og bekken, samtidig som den (visstnok) skal hjelpe magen å trekke seg sammen etter fødsel.

Er ikke ute etter å diskutere pris her, kun nytteverdien :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri hørt om. hva gjør den?

Skrevet

Har bestilt en slik en fra ebay (heter muligens ikke det samme, men samme prinsipp), og har håpet på den :D

Etter mine andre fødsler har jeg fått beskjed om at jeg bør ligge endel på magen for å hjelpe livmoren til å trekke seg sammen, men det har vært særdeles ubehagelig med sprengfulle pupper ;)

Så et slikt magebånd må jo være mye bedre!

+ det at den kanskje kan hjelpe til at man generellt sett føler seg litt freshere ved å bruke et slags korsett etter fødsel, både for holdningens del og den løse huden som ikke er så flatterende... :P

Skrevet

Det mest "depremerende" å lese i den linken over her er: " En tommelfingelregel er at midjemålet etter en fødsel, bruker å være det samme som du har rundt 8mnd i svangerskapet..... " Jah.. Jeg er ikke 8 mnd en gang jeg.. hehe ;)

Skrevet

Jeg brukte en belly bandit etter 2. svangerskap. Magen trakk seg mye raskere sammen enn etter første svangerskap. I tillegg fikk jeg god støtte til korsryggen. Jeg slet litt med korsryggen rett etter første fødsel.

Jeg anbefaler den absolutt :)

Skrevet

Hm... jeg har 5 uker igjen til termin, og er 120 cm rundt midjen, hvilken strl skal jeg velge da?

Skrevet

Hm... jeg har 5 uker igjen til termin, og er 120 cm rundt midjen, hvilken strl skal jeg velge da?

Da skal du i iflg oversikten ha en L. Man kan visst ta målet rundt magen i 8. mnd og ta utgangspkt i det, eller til termin og trekke fra 7-12 cm :-)

Har hørt andre og som har god erfaring, så det er verdt et forsøk! Håper jeg snart må ta dei bruk ;-) Termin om én uke!

Skrevet

Magen min er uansett helt maltraktert etter 2 tidligere svangerskap.. Tør ikke tenke på effekten av dette som blir det tredje....huff og huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...