Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Etter 1år og 8mnd fraværende taushet får jeg melding om at han neste dag vil komme og hilse på! barnet mitt vet ikke hvem denne mannen som skal være pappa er, aldri at noe forhold til han, og som sagt 1år og 8mnd siden sist vi så ham, barnet er 2,5år. Hadde aldri noe særlig samvær før den tiden heller fordi han ikke møtte opp.. åh kjenner jeg blir så forbanna, er så unødvendig at han skal få komme og gå som han selv vil! Jeg har 100% ansvar for barnet mitt og kjenner at detta er så utrolig feil.. sist hadde vi privat avtalen, men nå etter denne meldingen om at han IGJEN vil inn i bilde skal vi på familievern kontoret og få ordentlig avtale før han får se barnet.. Er det feil av meg og kreve dette? Orker ikke at han bare skal dukke opp når det passer han, for det passer ikke oss!... Puuuh, utblåsning:)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Finnes ikke feil! Vokst opp med en far som lekte far når det passet han, vet hvor stor skade det kan gjøre på oppveksten. Skal faren delta i ungens liv, bør det gå via familievern kontoret, så dere får faste avtaler han ikke kan vike fra. (Jeg hører ikke til her.. Men følte for å svare, siden jeg vet hvordan det er å vokse opp med slik far) Endret 3. juni 2012 av <3Barn&Engler<3
1gang09 Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Tusen takk for tilbakemelding:) Nei og jeg orker ikke den rundgangen engang til som vi hadde. Ja jeg kommer nok til og kontakte dem imorgen sånn at det blir et møte, eneste jeg aner jo ikke hva som kan skje på et sånt møte så synes det er litt skummelt og ikke ha kontroll over det selv..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Jeg synes det er fint at han vil ha kontakt igjen. Kanskje han har blitt mer moden og tenkt over at han vil ha kontakt med barnet. Men likevel er jeg helt enig med deg. Ta kontakt med familiernkontoret, lag en ordentlig avtale og vær veldig konkret på hvordan den beste løsningen er. Og avtalen kan endres begge veier etter en periode, da får dere ny tme. Stå på ditt og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå