Mamma til snart 4 Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 i mitt høyre bryst så er det en følelse at det er på spreng, eller vondt, en eller annen følelse er det hvertfall, når jeg tar i brystet kommer det blank væske ut, og vondten forsvinner.. :-P men er dette bra?? dette er mitt 3 svangerskap...
YumYum2 Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har kunnet klemme ut litt råmelk nå i 3 uker, er andregangs og 22+6 nå. Bare noen få dråper og har ikke følelse av spreng, bare sår og øm
Mamma til tre gutter Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 helt normalt.. har gjort det med alle mine tre svangerskap.. har aldri tenkt noe over enn at kroppen gjere jobben sin..
Mamma til snart 4 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2012 Ikke jeg heller, før jeg hørte noen si at det kunne sette igang fødsel? Hørtes jo løye ut, men er det noe i det?? Er helt borte nå, vil jo ikke ha melkespreng så tidlig :-P
Aliniane Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Tror ikke det setter i gang fødsel. Jeg er i uke 34 nå og har hatt det i mange uker, men ingen tegn til fødsel. Bare brystene som forbereder seg sa jordmor på sykehuset, så det er bare bra
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Skjedde ikke noe fødsel med meg heller da jeg knep ut litt. Og jeg også fikk melk halvveis i svangerskapet. Babyen kom når den skulle den! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå