Gå til innhold

Murringer..


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Det murrer og murrer, og murrer litt til... Noen fler som har det sånn? ømme pupper, litt amper kan man vel si... og trøtt, kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneS

Ikke så mye lenger nå faktisk. Det var verst ca 4-8 dager etter el, da egget sannsynligvis festet seg :) Nå er det kun trøtthet som er symptom på at jeg er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det murringer som gjelder! Hehe... :) eneste forskjellen fra menssmerter er at disse startet med små stikkinger et par dager, og at de har vart mye lenger. Og at jeg ikke blør, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kjennes ganske jevnt her også, synes de ligner litt for mye på menssmerter, jeg er jo så himla paranoid! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kjennes ganske jevnt her også, synes de ligner litt for mye på menssmerter, jeg er jo så himla paranoid! :P

 

Ja, jeg syntes også det! :P så bestemte jeg meg for å tenke at det bare er positivt fordi det betyr at det skjer noe dere inne :) ikke lett altså, men vi får bare være så positive vi kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ømme pupper, kvalme og føler meg så oppblåst i magen. Er veldig ubehaglig å ha på seg belte på bukser nå spess når man sitter, ømt i magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kjennes ganske jevnt her også, synes de ligner litt for mye på menssmerter, jeg er jo så himla paranoid! :P

 

Ja, jeg syntes også det! :P så bestemte jeg meg for å tenke at det bare er positivt fordi det betyr at det skjer noe dere inne :) ikke lett altså, men vi får bare være så positive vi kan!

 

Jeg har ingenting i mot murringene, smertene, etc nå som jeg vet hva det er - men det er ikke mange dagene siden de var helt grusomme og jeg bestilte time til legen fordi jeg var redd for blindtarm betennelse m.m. Utrolig hvor mye årsaken har å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det føles som menssmerter - men det skjer jo på samme plassen inni der.

 

Blir litt kvalm når jeg ikke har spist på en liten stund (den stunden er ganske kort, hehe). Så det hjelper bare med et knekkebrød. (Ikke noe søtt, takk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...