Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Har noen her erfaring med NuSkin?? Noen som jobber for NuSkin eller har prøvd produktene??? Er det hjernevasking, eller er det noe å satse på? alt jeg hører fra hun som driver med det er "at det er helt fantastisk og vil forandre livet ditt", at det snart vil "ta over veden".... hmm........det tar jeg med en klype salt!
Hybelkanina Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Ei i slekta mi mente NuSkin ville ta over verden for flere år siden. Har ikke sett noe til det ennå.... ;-) Det er selvfølgelig bare tull. Mulig produktene er greie nok, men noen revolusjon er det neppe!
Kremtopp Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Har noen her erfaring med NuSkin?? Noen som jobber for NuSkin eller har prøvd produktene??? Er det hjernevasking, eller er det noe å satse på? alt jeg hører fra hun som driver med det er "at det er helt fantastisk og vil forandre livet ditt", at det snart vil "ta over veden".... hmm........det tar jeg med en klype salt! Har brukt dette flere ganger over tid fordi svigermor selger disse produktene, men jeg synes ikke disse produktene er noe særlig tess! Jeg er også hudpleier og kan ikke si at dette er vidunderprodukter selv om min svigermor mener det motsatte. Det samme mener jeg om Proactiv, skuffende resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå