Gå til innhold

Erfaringer med baby i leilighet med bare ett soverom..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi venter vår første baby, og husjakten har gått saktere enn forventet.. Er det noen som har erfaring med å ha baby i en leilighet med bare ett soverom? Den første tiden regner jeg med det blir endel nattevåk og er praktisk å ha babyen inne hos seg uansett - men hvor store kan de være før det begynner å bli slitsomt? Takknemlig for alle innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde både to og etter hvert tre soverom med bare en unge, men hun lå like vel inne på vårt rom til hun ble 2 år og 3 mnd.

Skrevet

Hei! Vi venter vår første baby, og husjakten har gått saktere enn forventet.. Er det noen som har erfaring med å ha baby i en leilighet med bare ett soverom? Den første tiden regner jeg med det blir endel nattevåk og er praktisk å ha babyen inne hos seg uansett - men hvor store kan de være før det begynner å bli slitsomt? Takknemlig for alle innspill smile.png

Bodde med etterhvert to små på et soverom, gikk forsåvidt greit det, var slik det var så tenkte ikke stort over det, Men må innrømme at det var deilig å få de over på hvert sitt rom å ha soverommet i fred når vi endelig flyttet da var de 2 og 3 år

Skrevet

Våre barn har ikke flyttet på eget rom før de har vært ca 2 år, synes det er greit å ha de på samme rom jeg.

Skrevet

Vi hadde et soverom til jenta var 2 1/2 år.

Vil si det var helt uproblematisk, hvertfall frem til hun var 1 år.

Nå er vi samsovere, ellers vil jo mange at barnet skal sove på eget rom fra ganske tidlig av så da blir det jo viktigere med flere rom.

Det jeg savnet etterhvert var mer plass til alle tingene hennes.

Nå har vi flyttet, har nå to soverom, men en baby som kommer straks så da blir vi 4 på to soverom.

Skrevet

Datteren vår er 2 år og såver fortsatt på vårt rom, delvis i vår seng også:) Ikke noe problem. Men etter vært kommer det ny baby, da må vi vell vurdere og flytte storesøster over på eget rom.. Eller ikke:) Vi tar det som det kommer.

Skrevet

Jeg bodde i en leilighet med bare ett soverom med min datter fra før hun ble født til hun ble ca. to år. Det har gått fint med bare ett soverom. Problemet ble jo at hun fikk så mye leker at jeg ikke hadde plass til møblene våre. For en periode går det helt fint.

Skrevet

Vi sov på stua i 4-5år før vi flyttet til stor nok leil. Vi gjorde det for jr, han sov best alene. Det går helt fint med ett rom for noen, andre ikke..

Finner ut hvor lenge det er greit etterhvert:-) Går fint skal dere se:-)

Skrevet

Bodde 2voksne og 2barn i leilighet med bare 1soverom i ca 3år også bodde jeg og barna der videre i et år til. Litt trangt til tider, men det går veldig fint om man er enig om hvordan man vil ha det og begge de voksne rydder. Det var værtfall det største problemmet hos oss, han rota og slengte fra seg ting der det passet han og jeg rydda meg sprø for å føle at vi hadde plass å røre oss på!

Skrevet

Dette høres jo veldig lovende ut da :) I alle fall bør det gå greit første året, etter erfaringene her å bedømme.. Senket skuldrene litt nå - takk!

Skrevet

Går veldig greit, men blir jo trangt etterhvert, et par år så burde man nok oppgradere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...