Gå til innhold

Blir GAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på landet kun et hus i nærheten , ligger på andre siden av et gårdstun.

For et års tid siden fikk jeg nye naboer og de må ha et veldig lydsystem/spille enormt høyt, Når de spiller musikk høres bassen uendelig godt inn til oss, Det er ufattelig slitsomt, Finnes ikke et rom i huset jeg kan unngå det. Sette på tv, eller musikk høyt her hjelper heller ikke jeg hører/kjenner bassen like jævlig godt.

De har jo heldigvis sjelden fest men det er jaggu slitsomt å høre på dette fra 10-12 tiden til godt utpå ettermiddagen hver eneste fridag hvor man skal slappe av.

Har prøvd å si fra på en pen måte men jeg kan ikke akkurat lage krig av det heller. Får prise meg lykkelig over at de ihvertfall stort sett viser hensyn etter barnas leggetid og utover natta.

jeg kan jo ikke klage på at de spiller musikk på dagen heller

Jeg har bodd i stor blokk i Oslo i flere år og faktisk ikke vært borti musikkspilling og annet som var så slitsomt. En og annen fest her og der men det er det. Jeg må ha vært kjempe heldig med naboene.

Etter 5 timer med denne lyden kjenner jeg at jeg holder på å sprekke her, jeg er sjuk med feber og hodepine osv. så tålmodigheten er ikke akkurat på topp. Og med kranglete unger som tydeligvis er på sitt mest sure humør begge to så hjelper det ikke på humøret mitt nei.

Kjenner jeg er helt på bristepunktet akkurat nå..............

hadde det vært andre steder å leie rundt her hadde jeg flyttet med en gang, hadde jeg ikke hatt diagnosebarn som jeg ikke bare kan bytte barnehage på uten videre hadde jeg flyttet med en gang.

Men sånn det er nå finnes det ikke noen mulighet for å flytte på seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ha tatt det opp igjen med dem. Du kan jo ikke fortsette å leve slik...

Jeg vet om tilfeller i by hvor politiet har trukket inn musikkanlegg fordi eierne har nektet å tilpasse lydstøyen til et normalt støynivå.

Om ikke naboene er døve så er de nok på god vei til å bli det....

Skrevet

Jeg ville nok ha tatt det opp igjen med dem. Du kan jo ikke fortsette å leve slik...

Jeg vet om tilfeller i by hvor politiet har trukket inn musikkanlegg fordi eierne har nektet å tilpasse lydstøyen til et normalt støynivå.

Om ikke naboene er døve så er de nok på god vei til å bli det....

Ja men det komiske/rare er at klippes gresset eller annet som lager litt lyd tar de på slike øreklokker for å ikke skade hørselen med støy. Men å spille musikk på full guffe hele dagen... jaja

Tenker litt på de stakkars dyra deres. Katter og hunder har jo bedre hørsel en oss mennesker til å begynne med.

Får ta det opp med de igjen bare vente til jeg er rolig, tar jeg det nå kan det fort bli sagt ting som burde holdes igjen på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...