håpefull<3 Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Skal søke jobb, og tenker å søke jobb som selger over tlf der lønna er ren provisjon. Ingen fastlønn. Noen med erfaring?
Gjest Løvemusene Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Hei! Når jeg var 18 hadde jeg en slik stilling, men vi hadde grunnlønn da... den var veldig lav, men en garanti for at du får noe for strevet. Men de bruker kanskje ikke det lenger rundt om kring? Er det en spesiell jobb du har funnet? Lykke til uansett. Vil bare gi deg rådet at hvis du er avhengig av en viss sum inn i måneden, så ville jeg bare tatt dette midlertidig og fortsatt å lete.
håpefull<3 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 Er snakk om salg av forsikring. Gjør jeg det bra tjener jeg fett, men hvis ikke.... Venninna mi jobbet med noe lignende og hennes kollegaer hadde monimum 34000 før skatt hver mnd. Trivdes du med det eller er det en jobb man ikke takler i lengden? Ser for meg at det er mye stress mtp om man kan leve av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå