Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Ser det er tilbake i motebildet.. Sist var jeg ung og hadde en stram mage som jeg ikke hadde vett til å være takknemlig for. Nå, to barn og drøyt ti år seinere, merker jeg at denne moten blir for dristig for meg : / Strekkmerker og dissende mage er liksom ikke det man ønsker å blottlegge for allmennheten. Men har du baller til det?
Popelko Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Nei, jeg har ikke baller til det. Føler det er mer for de uten barn, eller helst de som er maks 15 år.. Hvert fall ikke noe for meg. Har ikke noe til overs når det gjelder fett, valker etc, men likevel
Mor Løvehjerte Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Lov å bære meg i fjæra, hvis dere ser meg i noe sånt.
Dini Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Nei, har ikke behov forå vise frem dissemagen og strekkmerkesamlinga mimer enn nødvendig Det syns jeg heller de under 18 får gjøre som de vil med..
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Må si jeg synes det får være en såkalt mote for småbarna og håper jeg ikke ser for mange over 18 i noe sånt, samme hvor flott mage og kropp de har
L-8 Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Tror jeg må spare offentligheten for noe som ellers ville vært et latterlig syn ;-)
Rivjernet Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Er det ikke slik at hvis du er gammel nok til å oppleve moten for 2 gang så er du for gammel til å bruke klærne?? Jeg holder meg til topper med litt ekstra lengde jeg da. Best å holde hengepuppene og dissemagen under kontroll!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Jeg gikk ikke med det sist det var mote, selv om jeg da hadde "six-pack" hele tiden, og var tynn som en strek. Jeg var også i midten av 20-årene den gangen. Så hvorfor skulle jeg gjøre det nå? Handler ikke om å ha baller, men heller om verdighet og god oppførsel generelt.
Gjest Heartbroken Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 Jeg tror virkelig jeg skal spare omgivelsene for det
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har baller nok til å innse mine egne begrensniger og baller nok til å innse at selv om det er mote så er det ikke alltid like pent
frk Nilsen Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Bleikfeit mage med strekkmerker som disser over bukselinningen, akkurat det skal jeg skåne andre for
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 Hva er magetopp? Hva er magetopp? Det klarer du nok å tenke deg til selv
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2012 #16 Skrevet 3. juni 2012 Nope! Er for gammel til det. Har heller ikke kroppen til det.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #17 Skrevet 3. juni 2012 Ser det er tilbake i motebildet.. Sist var jeg ung og hadde en stram mage som jeg ikke hadde vett til å være takknemlig for. Nå, to barn og drøyt ti år seinere, merker jeg at denne moten blir for dristig for meg : / Strekkmerker og dissende mage er liksom ikke det man ønsker å blottlegge for allmennheten. Men har du baller til det? Dette er en mote som jeg ikke syntes så mye om sist omgang når jeg var tynn og hadde fast fin mage. Så nei kommer nok ikke til å bli mer fristet til å følge motebildet nå som jeg har fått to barn, med hengemage, strekkmerker og en del kilo for mye hadde det neppe blitt særlig pent
**lykke!!** Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 Jepp, og dn minste six pencen som finnes på markedet, jeg og 16 åringene, etter 2 barn og lite interesse for trening tenker jeg nok at jeg kommer tol å se smashing ut, og selvfølgelig selv om det bare er 15 grader ute.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #20 Skrevet 3. juni 2012 Jepp, og dn minste six pencen som finnes på markedet, jeg og 16 åringene, etter 2 barn og lite interesse for trening tenker jeg nok at jeg kommer tol å se smashing ut, og selvfølgelig selv om det bare er 15 grader ute. hmmm.... sixpence er et hodeplagg, så jeg går utifra at du mente hot-pants eller noe i den retning?
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #21 Skrevet 3. juni 2012 Har ikke baller, men derimot så har jeg buddhamage, kjærlighetshåndtak og verdenskartet tegnet på magen.. Tar hensyn til omverden og viser meg ikke i magetopp. Skulle gjerne hatt kroppen til det, men er lat og altfor glad i sjokolade.
**lykke!!** Skrevet 3. juni 2012 #22 Skrevet 3. juni 2012 Her jeg bor er det en pitte liten hotpants som vi kaller for sixpence, så nei jeg mente ikke noe hodeplagg di.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 3. juni 2012 #23 Skrevet 3. juni 2012 Baller er jeg egentlig glad jeg ikke har. Boller derimot, har jeg mer enn nok av. Så nei, det blir nok ingen magetopp i år. Og dessuten så føler jeg at etter passerte 30 så er man liksom forbi det stadiet i livet hvor kropp og hud på død og liv skal vises fram i store kvanta når man går på gata.
Gjest @---;- Skrevet 3. juni 2012 #24 Skrevet 3. juni 2012 Jepp, og dn minste six pencen som finnes på markedet, jeg og 16 åringene, etter 2 barn og lite interesse for trening tenker jeg nok at jeg kommer tol å se smashing ut, og selvfølgelig selv om det bare er 15 grader ute. hmmm.... sixpence er et hodeplagg, så jeg går utifra at du mente hot-pants eller noe i den retning? Sitter her og småkniser for meg selv:-) Ser for meg "lykke!!" i kun magetopp og en stram liten sixpenc på hodet. Tji, hi, hi :-))
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #25 Skrevet 3. juni 2012 Godt å vite at det ikke bare er meg som føler at magetopp hadde vært uflatterende HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå