Gå til innhold

Hva foregår i hodet på folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sjokkert gang på gang over hvor lett enkelte tar på det ansvaret det er å ha barn. Det er så mye kritikkverdig i denne saken at jeg blir matt. Tenk at hun fikk babyen tilbake. Heldigvis blir barnevernet varslet, men etter min mening burde hun ikke fått barnet med hjem i det hele tatt.

http://ekstrabladet.dk/112/article1769960.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud er ikke mulig!! Hvem er så dum at de går fra barnet i bilen så lenge.

Skrevet

Her inne diskuteres det om man er skikket som mor om man går ut med søpla når barnet sover i egen seng, eller drister seg til å løpe til postkassen. Lar man barn være alene i bilen to minutter, blir man hengt her inne. (Jeg er enig i at man ikke forlater barn i bil altså.) Alle de debattene blekner i forhold til dette. Jeg fatter og begriper ikke at hun ikke ble fratatt babyen og de andre barna på stedet.

Skrevet

Når du har klart å få 3 barn og bare er 21 (så sant man ikke har fått trillinger) så er man vel helt tydelig i behov for råd og veiledning.

Når moren dukket opp etter 50 minutter og gud vet hvor lenge barnet hadde ligget kunne jo godt ha sovet en time eller to før det begynte å gråte for hva man vet, så burde hun ikke fått igjen babyen der og da nei.

Hun burde ihvertfall blitt tatt inn til samtaler med barnevernet før de lot henne dra avgårde med barnet.

Skrevet

Når du har klart å få 3 barn og bare er 21 (så sant man ikke har fått trillinger) så er man vel helt tydelig i behov for råd og veiledning.

Når moren dukket opp etter 50 minutter og gud vet hvor lenge barnet hadde ligget kunne jo godt ha sovet en time eller to før det begynte å gråte for hva man vet, så burde hun ikke fått igjen babyen der og da nei.

Hun burde ihvertfall blitt tatt inn til samtaler med barnevernet før de lot henne dra avgårde med barnet.

Enig i at det å sett igjen barnet sitt i bilen på den måten her er tullete og farlig, men at man trenger råd og veiledning på bakgrunn av at man har fått tre barn før fylte 22... ikke enig!

Skrevet

Å være ung mor trenger ikke i seg selv å være så ille. Det finnes fornuftige tenåringsmødre som er voksen nok til å klare flere barn like så godt som en på 30. Hadde dette vært en mor på 15, kunne man sagt hun var ung og dum, og ikke forsto alvoret. Kanskje hjulpet henne til en dag å klare å ha foreldreansvar igjen. Men i dette tilfellet vil jeg si at hun er mer enn gammel nok til å vite bedre. Hun har nok tenkt at babyen sikkert kom til å sove en time, ut fra hva hun er vant til at den gjør, og så har hun tatt en sjanse hun ikke burde tatt. Noe jeg mener er alvorlig nok til at hun burde miste omsorgen for alle barna for godt. Man sjanser bare ikke med barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...